За оръжията на една жена за съблазняване знаем много – от косата, през самочувствието до модните решения.
Днес ще обърнем особено внимание на аксесоарите, които карат мъжете да се обърнат – обувките.
Не е случайно, че често можете да станете свидетели на мъже, които в момента, в който чуят звук от токчета, инстинктивно се обръщат.
Точно на тази концепция залагат и Уини Харлоу и Steve Madden с новата си кампания.
Супермоделът и модният бранд обединяват усилия за своята втора съвместна колаборация. Създадена за пролет-лято 2020, кампанията представя кадри, с които професионалният обектив на фотографа Стивън Клейн ни пренася в един цветен и много ретро свят.
В него Уини ни разкрива ретро духа на 90-те години, пренесен със стрийтстайл стилове, изобилстващи от златни вериги, плитки тип „рибена кост“.
При обувките основните тенденции се характеризират със задължителните сандали с висок ток и многобройните каишки и връзки, обхващащи крака.
Остава властването на PVC материалите и прозрачните елементи, а цветовете носят свежестта на жълто, класическо черно, блестящ брокат и бяло.
Вижте сексапилните ретро кадри от кампанията в нашата галерия.