Целият свят успя да се обедини само за дни и да поиска равенство и адекватно отношение към афроамериканците. Причината за многолюдните шествия, започнали в САЩ и достигнали до всяка точка на планетата, беше убийството на Джордж Флойд – чернокож мъж, който беше задушен по време на арест, след като бял полицай го притиска с коляно във врата в продължение на 8 минути, а останалите му трима колеги просто седят и гледат.
И докато фокусът е насочен към справедливо осъждане на всички замесени в случката и изкореняването на полицейското насилие, шествията имат и други каузи, които искат да заявят пред света. Всяка една от тях има съществено значение за живота на афроамериканците и тяхното професионално развитие.
Кели Роуланд е една от звездите, която се опита да привлече вниманието на всички с една, на пръв поглед, обикновена блуза. Докато се разхождаше през уикенда, изпълнителката беше облякла черен суитшърт, на който беше изписано „Бизнесдама“. С това съобщение звездата предизвика огромно възхищение у феновете си, които бързо разбраха посланието.
Според последния списък на „Forbes“, измежду 500 влиятелни хора, има само четирима чернокожи изпълнителни директори и всички те са мъже. В модната индустрия афроамериканците са едва 3% и докато чернокожите клиенти харчат общо 2,51 млрд. долара на година за козметични продукти, то лидерските позиции в тази сфера в повечето случаи се заемат от бели.
Съобщението на Кели Роуланд се прие от феновете ѝ като призив за подкрепа на бизнесите, управлявани от афроамериканци. Освен че е успешен изпълнител, звездата също така създава партньорства с брандове, управлява филантропски начинания и създава империи. Неща, които прави всяка една бизнесдама.