Благодарение на пандемията от коронавирус и социалната изолация, която е наложена като начин за ограничаване на заразата, модната индустрия трябваше изцяло да промени тазгодишния си план. Тук говорим не само за дрехите, които хората ще носят, но и за нов начин, по който да се случват снимките за новите кампании.
В духа на емпатията и опита да се създаде връзка между хората, дори по време на изолация, креативният директор на Valentino Пиерпаоло Пичоли се свърза с някои от известните си приятели, за да ги помоли да участват в новата кампания на модната марка.
Една от звездите е Лора Дърн, която спокойно може да бъде наречена „бижуто на тази инициатива“. Тъй като сега е невъзможно да се срещне с известен и професионален фотограф, гримьор, коафьор и стилист, актрисата разчиташе на собствения си вкус и на сина си Елъри, който трябваше да направи снимките.
Снимките на Дърн са направени в Лос Анджелис на 3 юни. Актрисата е облечена в изцяло черен тоалет, който включва дантелена блуза, обувки с високи подметки и една от новите чанти на марката, на която е изобразено огромно цвете. Елъри е успял да включи и семейното куче в кадъра, както и част от флората на Калифорния.
От Valentino споделят, че смятат да дарят 1 млн. евро на болницата „Lazarro Spallanzani“ в Рим. По този начин модният гигант изразява благодарността си към медиците на първа линия, които продължават да се борят с коронавируса.
Пичоли обяснява, че е виждал новата кампания като нещо ексклузивно, което ще покаже ценностите на марката и в същото време ще създаде връзка между общността, показвайки широкия спектър от човешки емоции. Той добавя, че карантината го е накарала да осъзнае колко ценни са взаимоотношенията между хората.
Освен Лора Дърн, в кампанията участват още Наоми Кембъл (която прави снимките си съвсем сама), Ануар Хадид, Джаен Мок и самият Елъри. Синът на Дърн пък е бил заснет от сестра си Джая Харпър.
Креативният директор заяви, че Valentino ще продължава да работи с римската болница докато пандемията отмине.