Свикнали сме децата да следват стъпките на своите родители. Те тръгват по вече отъпкан път, за да им е по-лесно в живота и да продължат това, което мама и татко вече са започнали да развиват. Такъв е естественият развой на събитията. Понякога обаче звездите се нареждат по различен начин и родителите стъпват в обувките на своите деца.
Такъв е случаят и при семейство Кравиц. Преди дни стана ясно, че Лени Кравиц става част от марката „Ив Сен Лоран“, превръщайки се в лице на козметичните ѝ продукти. Преди това обаче с подобна чест се сдоби и дъщеря му Зоуи. Тя се превърна в световен посланик на красотата през 2017 година и си партнира с марката за направата на специално червило две години по-късно.
Разбира се, Лени ще бъде лице на мъжката колекция, която беше стартирана през 2017 година. Според официално съобщение от марката, продуктите са предназначени за онези хора, които постоянно си задават въпроса „Защо не?“. Кравиц благодари за оказаната чест и сподели, че винаги е бил фен на дизайнера Ив Сен Лоран и неговата работа.
„Той беше изключително еклектичен и черпеше вдъхновение от всяко едно нещо. Често нося и негови дрехи. Те са част от стила ми“, казва изпълнителят в официално съобщение. Официалният клип на рекламната кампания, с който ще бъдат промотирани мъжките продукти, ще бъде пуснат по-късно през този месец.
Засега не е ясно дали Кравиц ще последва дъщеря си и в направата на своя козметична линия.