fallback

На Серина Уилямс не ѝ пука за негативните коментари, даже напротив

16 September 2020 16:30

Тенисистката демонстрира перфектни форми

Последните години Серина Уилямс е в центъра на коментарите. Дали хвалебствия заради успехите ѝ на корта, дали заради сватбата и факта, че стана майка за първи път, дали заради начина, по който изглежда.

В нашите сърца, разбира се, Цветана Пиронкова винаги ще бъде единствената и най-добрата.

Едно обаче е сигурно – Серина Уилямс не се дава на негативните коментари, даже напротив – сякаш ги използва като още по-голяма мотивация да поеме всякакви ангажименти без предразсъдъци.

Демонстрирайки факта, че се чувства повече от перфектно в кожата си, тенисистката застана като рекламно лице в новата кампания на Stuart Weitzman.

Кадрите са дело на Итън Джеймс Грийн и представят новите предложения на модната къща за есен-зима 2020.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от STUART WEITZMAN (@stuartweitzman) на Сеп 16, 2020 в 4:14 PDT

Това бележи втората кампания на Серина за Stuart Weitzman, а кадрите са повече от добри.

Облечена само по боди, с широка риза или елек, тенисистката оставя малко на въображението и поставя целия акцент върху краката.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от STUART WEITZMAN (@stuartweitzman) на Сеп 14, 2020 в 1:04 PDT

Модните предложения и тенденциите при обувките за предстоящия сезон въвеждат анималистични вдъхновения при чизми с висок ток, бели боти с равна предна част и класически кубинки с многобройни връзки.

На черно-белите кадри се откроява решение за семпла прическа от прибрана плътно коса и нежен, подчертаващ очите грим.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация, споделена от STUART WEITZMAN (@stuartweitzman) на Сеп 14, 2020 в 6:00 PDT

Автор на статията:
Криси Табачка
Сподели
новини звезди мода тенденции обувки Серина Уилямс серена уилямс Stuart Weitzman Цветана Пиронкова
6 коментара
fallback