Риана продължава да доказва, че може да бъде успешна във всичко, с което се захване.
Преди няколко дни от списание Forbes заявиха, че линията за бельо на изпълнителката струва вече 1 млрд. долара. През миналата година компанията е регистрирала ръст на приходите от над 200%. Тя също така е увеличила активната си база от ВИП членове с повече от 150%. Добрата новина идва само дни, след като Риана обяви, че поставя на пауза модната си линия с Louis Vuitton, за да се фокусира върху бельото.
Изпълнителката сътвори история, като се превърна в първата жена, която създава оригинален бранд в семейството на LVMH през май 2018 година. Тя също така стана и първата цветнокожа дама, която е начело на линия в луксозния моден гигант. Наскоро Savage x Fenty завърши кръг за набиране на средства от серия В на стойност 115 милиона долара, за да подкрепи бързия растеж на компанията и предстоящото разрастване на търговията на дребно.
„Само за две години Savage x Fenty успя да постигне невероятен успех, като разруши стереотипите в бельото“, казва Джон Оусли в официално съобщение. Той допълва, че марката постига уникален баланс между достъпност, мода и комфорт, като дълбоко се застъпва за приобщаване и разнообразие. Според него, възможностите на бранда са огромни и от лейбъла се радват, че могат да си партнират с Риана, за да развият пълния потенциал на продуктите.
През май 2018 година Риана за първи път показа продуктите си, които са подходящи за всички размери. Тя наскоро пусна колекция за Свети Валентин, позирайки в секси видео, облечена в бельо от Savage x Fenty.