Дженифър Лопес е звезда от друго измерение. Това ни се доказва многократно независимо дали става дума за музикалния ѝ талант, играта ѝ в киното, неостаряващата ѝ визия или безупречния ѝ стил. Джей Ло е под светлината на прожекторите от повече от две десетилетия и сякаш вече толкова е свикнала със славата, че я приема за своя втора природа. Постепенно изпълнителката осъзнава, че може да използва голямото си влияние и платформа за насърчаването към създаването на един по-добър свят.
Днес обаче оставяме настрана хуманитарните постижения на Дженифър Лопес и насочваме вниманието към нейните успехи в модата. На прага на есента тя успя отново да ни вдъхнови със стил и да ни напомни, че дори спортните екипи могат да изглеждат модерни. Съвсем скоро Джей Ло ще пусне новата си колекция с марката Coach, а снимки от рекламната кампания се появиха в социалните мрежи.
На тях Лопес се завръща към миналото си и напомни за онова момиче от Бронкс, което се опитва да пробие в музикалния бизнес. Изпълнителката носи стилен спортен екип, комбиниран с кафяво пухено елече, големи златни обеци и пухена малка чанта от Coach. Косата ѝ е вързана на висока опашка, което ни позволява да видим безупречния грим, който най-вероятно е направен с продукти от козметичната линия JLO Beauty.
Това е втора колаборация между Лопес и Coach, като първата беше през 2020 година. Тогава на пазара се появиха чанти, в чийто дизайн си личеше и личният стил на изпълнителката. Сега феновете получават още един голям подарък, като ще имат възможност да си закупят не само аксесоари, но и дрехи, проектирани от Дженифър Лопес.
На 6 октомври колекцията се пуска онлайн и включва палта, пухени жилетки и аксесоари. Всичко, от което се нуждаете за един безупречен есенен тоалет. Чантите тази година са в перфектните топли тонове на червено, кремаво и кафяво, които незабавно ви напомнят за по-хладните дни. Гамата ще включва и преработени версии на най-продаваните артикули на Coach, като чантата през кръста с въртяща се закопчалка, която беше специално проектирана за Лопес, както и голямата чанта Field Tote, която отдава почит на корените на изпълнителката.
„С Coach имаме много общо. Най-вече вярваме в силата да бъдеш истински, в автентичността. Тази колекция представя едновременно моя характер и този на Coach. Може да се носи навсякъде, но има и лек блясък, но в същото време е и леко спортна. Това е онзи микс, който ме радва. Необработените, нефилтрирани, истински версии“, казва Лопес в официално изявление.
И тъй като е звезда от друго измерение, Джей Ло реши да се интервюира сама по време на рекламната кампания.














Vampire Love на SEVI поставя началото на новия албум на групата
Магия, карма и зодии: Тревожността кара примитивния българин да вярва на врачки
Парите за култура: Символични заплати и мизерни условия на труд
85-годишна жена изчезна на Витоша
Учени предупредиха за засилване на слънчевата активност
От Токио до Ню Йорк само за час: Започват суборбитални полети
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
Гасперини: Най-голямата загуба е контузията на Дибала
Алегри: Трябва да трупаме самочувствие!
Феновете на Ботев Пд избухнаха след скандалното пловдивско дерби
Ледена баня за Холанд след поредното му шоу
5 есенни супи с малко въглехидрати
9 стъпки от аюрведа, които трансформират живота към по-добро
Протеинова салата с кисело мляко и грозде
Нумерологична прогноза за 3 ноември
Защо периодичното посещение на зъболекар е важно?
Възли и рак на щитовидната жлеза - кога има повод за притеснение?
Менопауза – естествен преход, който може да бъде преодолян с лекота
Три ключови аспекта за повече здраве в студените дни
Остави коментар