IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Кендъл Дженър, Хейли Бийбър и Матео Беретини са новите лица на BOSS

28 януари 2022 16 30

Марката навлиза в нова ера след пет десетилетия

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Hugo Boss е чисто нова марка. Емблематичният лейбъл привлече супермодели, инфлуенсъри от социалните мрежи и спортисти от световна класа за звездната си кампания, предназначена да стартира нова ера след близо 50 години.

Наречена #BeYourOwnBoss и включваща колекцията на BOSS за пролет/лято 2022 година, кампанията, заснета от Микаел Янсон, включва моделите Кендъл Дженър, Хейли Бийбър, Ирина Шейк и Джоан Смолс, южнокорейската сензация Лин Мин-хо, рапърът Future, международната TikTok звезда Кнаби Лейм, британския боксьор Антъни Джошуа, италианския тенисист Матео Беретини и германската лекоатлетка Алика Шмид.

В допълнение към кампанията, Hugo Boss казва, че въвежда истинска 360-градусова ребрандация във всички потребителски точки. Това включва ново лого с по-смел, по-графичен шрифт, предназначен да придаде съвременен облик. Дизайнерската посока на марката, стоките на дребно, концепциите на магазините и посланията също получават основна промяна, съсредоточена върху по-игривата и непринудена естетика, като същевременно всичко остава вярно на принципите на марката за превъзходно обличане. Промяната се води от главния изпълнителен директор Даниел Гридер.

Игриви и непринудени са две прилагателни, които описват TikTok звездата Кнаби Лейм, който е една от най-популярните личности в платформата със своите 129 милиона последователи. Сенегалският талант, живеещ в Италия, редовно публикува безмълвни клипове с реакции на безумни човешки грешки, като славата му се увеличава с всеки изминал ден. Благодарение на забавните си видеа, той достига до страниците на The New York Times и телевизия CNN.

От BOSS заявиха, че са сключили дългогодишно партньорство с Лейм, след като той направи дебюта си на модния подиум по време на Седмицата на модата в Милано. Според марката, Кнаби сериозно е вдигнал интереса към нея, което е довело и до сделката. Комбинацията между двете страни ще включва съвместно проектирана колекция от устойчива мода.

Първата кампания от новата ера на BOSS е била заснета от известния моден фотограф Микаел Янсон на няколко снимачни площадки по целия свят. В допълнение към това, от марката ще насочат силите си и към създаване на широк спектър от ангажиращо обществото съдържание под формата на подкасти, видеа от зад кулисите, истории и клипове в социалните мрежи. Кампанията ще бъде активирана по целия свят във всички потребителски точки, започваща със социална, както и основна реклама, разпространяваща се на живо в 35 метрополиса в целия свят.

„Талантите и личностите на кампанията перфектно въплъщават това, което BOSS представлява днес. Задълбочаваме се в по-личните, емоционални и внимателни аспекти на това как марката иска да се свърже с по-младото поколение“, обяснява Даниел Гридер.

Новата ера на BOSS започна на 26 януари със снимки в социалните мрежи и специално видео в YouTube.

***

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари

анонимен ( преди 3 месеца )