Лизо е готова да накара всяка една жена да се почувства добре, създавайки собствена линия за дрехи и бельо, която ще носи името Yitty.
Описвана като „революционна марка за оформящи дрехи“, Yitty излъчва „самолюбие, радикална вътрешна увереност и ежедневно носене без усилия“. Първата колекция ще бъде пусната на пазара на 12 април. Името на марката е символично за певицата, тъй като това е прякорът ѝ от детството. Модният бизнес е първото начинание, с което Лизо ще се заеме извън музикалната си кариера. Марката може да се похвали с разнообразие от размери, вариращи от XS до 6X.
„Бях уморена да виждам това тъжно, ограничаващо облекло, което никой не искаше да носи. Имах прозрение, в което се запитах кой всъщност ще направи нещо по въпроса. Реших аз да се заема с това предизвикателство и да позволя на жените да се чувстват отново дяволски добре в своята кожа“, каза в официално изявление Лизо.
Допълва, че размерът не трябва да определя хората, защото всеки е различен и затова носи различни дрехи. „Вместо да мислим за размера по линеен начин, ние мислим за него в спектър, в който всеки е включен. Размерът на всеки е лично негов. Не е голям, не е малък. Просто е точно неговият размер“, категорична е певицата.
Началото на марката ще бъде дадено с три колекции, включително леки безшевни дрехи, изглаждащ мрежест стил и разнообразие от ежедневни лайфстайл модели. Музикалното изкуство на Лизо служи като вдъхновение за имената на цветовете на „Темпо лилаво“ и „Взискателно сиво-кафяво“. Тя казва, че нюансите целят да вдъхнат самочувствие на жените и те да се харесат веднага, щом облекат дрехите.
Лизо споделя, че критиките, пред които е изправена заради собственото си тяло, са я накарали да носи стягащо облекло в ранна детска възраст. „Чувствах, че непрекъснато ми казват по телевизията и списанията, че тялото ми не е достатъчно красиво. И за да бъда смятана за приемлива, трябваше да му причиня някаква болка, за да се впиша в архетипа за красота“, признава звездата. Допълва, че е започнала да носи стягащо облекло още в пети или шести клас.
Кристен Дикстра, президентът на Yitty, нарече звездата „типичният бизнес партньор“. Според нея, Лизо е известна с музиката си, но обичана заради борбата си за социална промяна. „Създаването на тази марка е нейна дългосрочна мечта. Тя иска да направи революция в облеклото и марка, която създава промяна в живота на хората“, казва още Кристен.
Yitty е въглеродно неутрална компания, която се гордее с това, че е екологична. 65% от стоките ѝ са създадени от рециклирани влакна, а опаковките са направени от 100% рециклирани продукти.
Новата колекция на Лизо ще излезе на пазара на 12 април.














Силно земетресение в Гърция: Трусът разлюля остров Скирос и беше усетен в Атика
На днешния празник не се организират веселби
Мангровите гори се оказаха неочакван източник на метан
Луната се променя в реално време пред очите ни
Китай официално стартира програма за космически туризъм
Траекторията на междузвездната комета 3I/ATLAS е определена с рекордна точност
Изгонен капитан на ЦСКА проговори за „червените“ и новия си клуб
Нидерландия подпечата визата си за Мондиал 2026 с разгром
Ще спре ли България тоталното пропадане? Приемаме Грузия с шанс да измием срама
Спортът по телевизията днес, 18 ноември
10 навика, които спират повишението ви
Нумерологична прогноза за 18 ноември
Протеинова салата с копър и лук
Таро карта за 18 ноември, вторник
EMA препоръча одобрение на първата генна терапия за синдрома на Уискът-Олдрич в ЕС
Настинката и замърсяването на въздуха – каква е връзката?
Тампони или превръзки – кое да изберем?
Има ли роля антимюлеровият хормон при жени, които не преминават асистирана репродукция?
Остави коментар