Лизо е готова да накара всяка една жена да се почувства добре, създавайки собствена линия за дрехи и бельо, която ще носи името Yitty.
Описвана като „революционна марка за оформящи дрехи“, Yitty излъчва „самолюбие, радикална вътрешна увереност и ежедневно носене без усилия“. Първата колекция ще бъде пусната на пазара на 12 април. Името на марката е символично за певицата, тъй като това е прякорът ѝ от детството. Модният бизнес е първото начинание, с което Лизо ще се заеме извън музикалната си кариера. Марката може да се похвали с разнообразие от размери, вариращи от XS до 6X.
„Бях уморена да виждам това тъжно, ограничаващо облекло, което никой не искаше да носи. Имах прозрение, в което се запитах кой всъщност ще направи нещо по въпроса. Реших аз да се заема с това предизвикателство и да позволя на жените да се чувстват отново дяволски добре в своята кожа“, каза в официално изявление Лизо.
Допълва, че размерът не трябва да определя хората, защото всеки е различен и затова носи различни дрехи. „Вместо да мислим за размера по линеен начин, ние мислим за него в спектър, в който всеки е включен. Размерът на всеки е лично негов. Не е голям, не е малък. Просто е точно неговият размер“, категорична е певицата.
Началото на марката ще бъде дадено с три колекции, включително леки безшевни дрехи, изглаждащ мрежест стил и разнообразие от ежедневни лайфстайл модели. Музикалното изкуство на Лизо служи като вдъхновение за имената на цветовете на „Темпо лилаво“ и „Взискателно сиво-кафяво“. Тя казва, че нюансите целят да вдъхнат самочувствие на жените и те да се харесат веднага, щом облекат дрехите.
Лизо споделя, че критиките, пред които е изправена заради собственото си тяло, са я накарали да носи стягащо облекло в ранна детска възраст. „Чувствах, че непрекъснато ми казват по телевизията и списанията, че тялото ми не е достатъчно красиво. И за да бъда смятана за приемлива, трябваше да му причиня някаква болка, за да се впиша в архетипа за красота“, признава звездата. Допълва, че е започнала да носи стягащо облекло още в пети или шести клас.
Кристен Дикстра, президентът на Yitty, нарече звездата „типичният бизнес партньор“. Според нея, Лизо е известна с музиката си, но обичана заради борбата си за социална промяна. „Създаването на тази марка е нейна дългосрочна мечта. Тя иска да направи революция в облеклото и марка, която създава промяна в живота на хората“, казва още Кристен.
Yitty е въглеродно неутрална компания, която се гордее с това, че е екологична. 65% от стоките ѝ са създадени от рециклирани влакна, а опаковките са направени от 100% рециклирани продукти.
Новата колекция на Лизо ще излезе на пазара на 12 април.














Торнадо в Бразилия уби най-малко петима души
Пет закуски за дълголетие
Неочаквано откритие: Момиче намери на плажа следи от гигант на 200 млн. години
Канадски учен твърди: Извънземни се крият на Луната и шпионират Земята
Учени откриха „блуждаеща“ планета, която поглъща 6 млрд. тона вещества в секунда
Може ли човек да оцелее в черна дупка
Той опъна ЦСКА в 103-ата минута, но сега ще е пейка
Христо Янев взе важно решение за ЦСКА и Турицов
„Хиени“ идват в София за звезди на ЦСКА и Левски
Тотален погром: Феновете на Левски разбиха тези на ЦСКА
Дерматолог: Да губим до 100 косъма на ден е нормално, но не и повече
Паста пене за 15 минути
Любовен хороскоп за 10 – 16 ноември
Нумерологична прогноза за 8 ноември
Епидемия от самота и отсъствие на принадлежност мъчи съвременния човек
Приемът на мелатонин се свърза с повишен риск от сърдечна недостатъчност
Доц. д-р Красимира Христова с международно признание на световния форум по хипертония в Китай
Мобилни екипи на Националния център за психосоматика осигуряват психологична грижа за пациенти с тежки заболявания в София
Остави коментар