IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Лизо пуска модна линия, която ще накара жените да се чувстват добре

1 април 2022 15 00

„Бях уморена да виждам това тъжно, ограничаващо облекло, което никой не иска да носи“

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Лизо е готова да накара всяка една жена да се почувства добре, създавайки собствена линия за дрехи и бельо, която ще носи името Yitty.

Описвана като „революционна марка за оформящи дрехи“, Yitty излъчва „самолюбие, радикална вътрешна увереност и ежедневно носене без усилия“. Първата колекция ще бъде пусната на пазара на 12 април. Името на марката е символично за певицата, тъй като това е прякорът ѝ от детството. Модният бизнес е първото начинание, с което Лизо ще се заеме извън музикалната си кариера. Марката може да се похвали с разнообразие от размери, вариращи от XS до 6X.

„Бях уморена да виждам това тъжно, ограничаващо облекло, което никой не искаше да носи. Имах прозрение, в което се запитах кой всъщност ще направи нещо по въпроса. Реших аз да се заема с това предизвикателство и да позволя на жените да се чувстват отново дяволски добре в своята кожа“, каза в официално изявление Лизо.

Допълва, че размерът не трябва да определя хората, защото всеки е различен и затова носи различни дрехи. „Вместо да мислим за размера по линеен начин, ние мислим за него в спектър, в който всеки е включен. Размерът на всеки е лично негов. Не е голям, не е малък. Просто е точно неговият размер“, категорична е певицата.

Началото на марката ще бъде дадено с три колекции, включително леки безшевни дрехи, изглаждащ мрежест стил и разнообразие от ежедневни лайфстайл модели. Музикалното изкуство на Лизо служи като вдъхновение за имената на цветовете на „Темпо лилаво“ и „Взискателно сиво-кафяво“. Тя казва, че нюансите целят да вдъхнат самочувствие на жените и те да се харесат веднага, щом облекат дрехите.

Лизо споделя, че критиките, пред които е изправена заради собственото си тяло, са я накарали да носи стягащо облекло в ранна детска възраст. „Чувствах, че непрекъснато ми казват по телевизията и списанията, че тялото ми не е достатъчно красиво. И за да бъда смятана за приемлива, трябваше да му причиня някаква болка, за да се впиша в архетипа за красота“, признава звездата. Допълва, че е започнала да носи стягащо облекло още в пети или шести клас.

Кристен Дикстра, президентът на Yitty, нарече звездата „типичният бизнес партньор“. Според нея, Лизо е известна с музиката си, но обичана заради борбата си за социална промяна. „Създаването на тази марка е нейна дългосрочна мечта. Тя иска да направи революция в облеклото и марка, която създава промяна в живота на хората“, казва още Кристен.

Yitty е въглеродно неутрална компания, която се гордее с това, че е екологична. 65% от стоките ѝ са създадени от рециклирани влакна, а опаковките са направени от 100% рециклирани продукти.

Новата колекция на Лизо ще излезе на пазара на 12 април.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари