IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Приянка Чопра и Ник Джонас влизат в модния бизнес

26 юли 2022 15 00

Двойката инвестира в спортно облекло

БГНЕС

БГНЕС

Приянка Чопра и Ник Джонас са любима двойка на мнозина. Не само актрисата, но и музикантът, често вдъхновяват своите последователи със стила си. А сега, малко след като станаха родители, са решили да влязат в модния бизнес.

След като отвориха ресторант с индийска кухня в Ню Йорк, двамата смятат да инвестират в дизайнерска марка за спортно облекло.

„Това е специален ден за нас!! Горди сме да се присъединим към семейството на Perfect Moment като стратегически инвеститори и съветници“, пише Приянка Чопра малко преди да отпразнува своя 40-ти рожден ден. И сподели няколко снимки от кампанията, в която участва и Ник.

Звездата позира със страхотен сиво-черен гащеризон със звезден принт. Мъжът ѝ пък е с черно пухено яке. Макар да е още лято, двамата вече подготвят последователите си за зимата и ски курортите.

Приянка обяснява, че тя и половинката ѝ се доверяват на въпросната марка от години. Единият е запален сноубордист, а другият е любител на апрески. „... Ние наистина се влюбихме в тази шикозна марка“, добавя актрисата.

Приянка Чопра и Ник Джонас – защо точно ски облекло?

Макар някои да си мислеха, че двойката ще пусне нещо за топлия сезон, изненадата е, че те са решили да инвестират в така наречената ски култура на обличане. В тази връзка Приянка признава, че в детството си в Индия не е карала ски, нито се е увличала по определени облекла като по-голяма, когато започнала да посещава зимните курорти. Но покрай Ник, с удоволствие се включила в новото начинание.

„Ник и аз се срещнахме със собствениците Джейн и Макс Готшалк и говорихме за нашата любов към марката“, каза тя пред изданието. И изтъкна, че се съгласили да инвестират в лейбъла и да участват в рекламните кампании.

По данни на Page Six, освен семейство Джонас, на ски екипировката на въпросния бранд се доверяват звезди като Кейт Мидълтън, Брадли Купър, Рийз Уидърспун, Ема Робъртс и други. Някои от тях ползват и техните облекла за сърф.

„Това е първият път, когато двойката влиза в бизнес партньорство заедно в рамките на модната индустрия, съчетавайки своя предприемачески опит и страст към карането на ски“, се казва в изявление на марката.

Междувременно медиите припомнят, че индийската актриса има опит като предприемач. Тя притежава марката за грижа за косата Anomaly, а от миналата година управлява ресторанта Sona.

Автор - снимка
Автор на статията:
Ваня Гъркова

КоментариКоментари