Джъстин Тимбърлейк дебютира като модел на Louis Vuitton. Певецът се снима за новата кампания на лейбъла, вдъхновена от известна японска художничка, отличаваща се с нестандартния си стил.
Подкрепяйки колекцията Creating Infinity, която излиза на 31 март, звездата позира с яке с нестандартен принт, държейки шарена чанта с тикви.
Френската модна къща разкри, че за новите модели си сътрудничи с Яйои Кусама – художничката, която обожава да рисува цветни точки, с която има и други проекти.
Снимките на Тимбърлейк са направени от фотографа Стивън Мейзъл. В тях той показва най-добрите парчета от колекцията, която ще бъде пусната в продажба след близо седмица.
„След дебютна глава, подчертаваща интерпретацията на Louis Vuitton на най-емблематичния подпис на Кусама – точките, Мейсън възпроизвежда експресивния, радостен дух на художника в нови мотиви“, пише в официалното прессъобщение на марката.
Тимбърлейк с яке от деним от ново поколение
Тази пролет дънковите якета отново ще са сред предпочитаните за по-топлото време. За да предложи нещо по-различно на своите клиенти, известната марка облича певеца с по-интересен модел.
Оказва се, че якето с точки на Джъстин е от деним. Различните по размер точки по него са характерни за стила на известната художничка. Същата прави и тиквите в три различни цвята, на фона на запазения за Louis Vuitton монограм, които има по чантата, която държи звездата.
Фарел Уилямс наследява Върджил Абло в Louis Vuitton
Кристиано Роналдо, Лео Меси и Louis Vuitton – снимка и кампания за историята
Мария Бакалова отново сред звездния елит на парти на Louis Vuitton
Дънковата връхна дреха с цип е наслоена върху изцяло небрежна визия в черно.
Освен Джъстин Тимбърлейк, за новата кампания на марката са ангажирани Кейт Бланшет, Наоми Осака и Хойон Чонг.
Louis Vuitton работи с Яйои Кусама за втори път
Макар официално певецът да не е посланик на известния лейбъл, той не за първи път получава ангажимент в модната индустрия. Участвал е в няколко модни ревюта заедно със съпругата си Джесика Бийл.
Иначе, от бранда представиха за първи път съвместната си работа с японската художничка през януари 2023-а. Тогава те заложиха на модела Жизел Бюндхен за рекламата на своя проект. И в чест на Кусама магазините на лейбъла се превърнаха в цветни артпана, в които точките бяха основен мотив. Копие на Яйои пък надвисна над магазина на Louis Vuitton в столицата на Франция.