Емблематичният моден лейбъл Paco Rabanne пуска своя линия грим. След почти 60 години в модната индустрия, луксозната марка се разклонява в нова сфера и сменя името си.
Къщата, известна с пионерските модни дизайни, които за първи път направиха своята „футуристична“ космическа ера през 60-те години, е избрала името Rabanne не само за новия си проект, но и за представяне за в бъдеще. Освен това, за да подкрепи своята популярна линия парфюми, ще пусне и козметична колекция.
„Опростена и по-международна по дух, промяната на името на Rabanne представлява ключов момент за Maison, тъй като той празнува десетилетие на забележителен растеж и очаква с нетърпение да оформи ново бъдеще, обединяващо модата и красотата като един уникален подпис и начин на живот“. Това се казва в официално изявление на марката по случай промяната.
Време е за Rabanne Beauty
Козметичната линия на известната модна марка ще включва „високоефективни формули, които сливат неочаквани нюанси с металик покрития, вдъхновени от модни тъкани“, гласи съобщение за нея в пресата.
Според информация на WWD, предстоящата линия ще включва продукти за очите, устните и кожата. Първоначално тя ще бъде пусната на сайта за електронна търговия на марката, както и на няколко места в Европа и САЩ.
Златен блясък, сребрист металик и огледални опаковки очакват всички, които искат да се докоснат до новите гримове. Техните създатели разкриват, че продуктите са вдъхновени от кодовете, символите и иконите на модния подиум, включително емблематичната чанта от 1969 г.
„Роден в Париж, създаден, за да създаде ново бъдеще, гримът Rabanne приканва към непрестанна игра чрез четири безкомпромисно смели вселени: EYEPHORIA за безкрайно изразителни очи, ROUGE RABANNE за вашия парижки подпис на устните, NUDES за сияен, свеж тен и ARTS FACTORY – невиждана досега гама от вдъхновени от артистичност продукти“, гласи представянето на капсулната колекция грим
Очаква се цялата гама да бъде представена официално на ревюто на марката през септември, за което ще стои уважаваният международен гримьор Даян Кендал.
Пластмаса и метал - в емблематичните модели на Paco Rabanne
Модната къща е създадена от родения в Испания Пако Рабан. Тя бързо става известна с авангардната визия на дизайнера за модерни ценности, създавайки облекла и аксесоари от изненадващи индустриални материали. Например пластмаса и метал.
Влечението на Рабан към модата не е случайно. Майка му е била шивачка и още като малък той неведнъж наблюдавал как тя крои и шие.
Преди да стане дизайнер, Пако учи архитектура в Париж, но по-късно установява, че иска да прави облекла.
Рабан почина в началото на февруари 2022-а, на 88-годишна възраст, оставяйки богато наследство след себе си.
Ароматите също изиграха голяма роля за успеха на марката през годините. Едни от най-популярните парфюми на Paco Rabanne са 1 Million и Invictus за мъже, както и Olympea и FAME за жени. И днес те остават най-продаваните сред всички, предлагани от известния бранд.