Ким Кардашян стартира нова мъжка кампания за бельо за своята марка SKIMS на 23 октомври и в нея изненадващо са включени като модели няколко секси спортисти, включително футболната звезда Неймар.
43-годишната Ким е избрала за свои рекламни лица атлети с безупречни фигури и визия. Това са 31-годишната бразилска футболна звезда Неймар Джуниър, 26-годишната звезда на НФЛ и тима „Сан Франциско Фортинайнърс“ Ник Боса и 25-годишният играч на НБА Шай Гилгеус-Александър.
„Представяме ви SKIMS Mens: най-удобното бельо, което някога ще притежавате. Три колекции за вашето най-добро представяне, носени от @neymarjr, @shai и @nbsmallerbear,“ пише за новата линия бельо в профила на марката в социалните медии.
В една от моментните снимки за кампанията, Неймар, който наскоро стана баща за втори път, носи зелена тениска, допълнена с мъжки спортни боксерки. Неговият спортен ансамбъл е завършен със семпла сребърна верижка. На друг кадър знаменитият футболист показва изобилието си от татуировки, а на трети той носи боксерки в масленозелен цвят, като държи тениската си в ръка и си играе с любимата си футболна топка.
Ник, който е топ играч по американски футбол, също показва новите гащета на SKIMS, но в тъмно и светлосиво. Боксерките му са съчетани също със сребърна верижка. Той също така е изобразен да носи и прилепнали потници Mens Tank in Stretch и Mens Tank in Cotton. „Ким, ти си маркетингов гений“, написа един фен до снимките в социалните мрежи.
Много клиенти на SKIMS се влюбиха най-вече във визията на Шай, който показа спортни слипове в металносиво, както и памучни боксерки в тебеширен цвят. Баскетболистът беше допълнил визията си с диамантени обеци и семпла златна верижка в няколко визии за кампанията. В клипа той сподели и ключовите си съвети за стил. „Не всичко може да пасне на всички по един и същи начин. Просто разберете в какво се чувствате комфортно и заложете на него.“
Милиардерката Ким, която е съосновател на компанията SKIMS през 2019 г., наскоро разкри защо иска да добави мъжка линия към своя бранд за бельо. Тя каза пред HollywoodLife следното: „Разширяването в пространството на мъжкото облекло е важно за марката и свидетелство за ангажимента на SKIMS да предоставя стилни решения за всички“, обясни Ким. „Да имаме икона като Неймар за лице на нашата стартираща кампания, заедно с НБА звездата Шай Гилгеус-Александър и с най-добрия дефанзивен играч на НФЛ Ник Боса, мисля, че говори много за начина, по който SKIMS се превърна в марка, която може да осигури комфорт за всички аудитории, не само за жените.“














Задължителни ястия за трапезата на Архангелова задушница
Задържаха петима души за смъртта на внука на Робърт де Ниро
Франция иска затвор за българи за оскверняване на Холокост мемориал
Учени откриха, че почвата има памет
Метеороид с размерите на микровълнова печка прелетя рекордно близо до Земята
Квантовата връзка излиза в Космоса: Европа изстрелва спътника Eagle-1
Извънземните светове могат сами да произвеждат своята вода
ОФИЦИАЛНО: Ювентус назначи Спалети
Голяма промяна в ЦСКА: Кюстендилеца каза какво мисли
Цветомир Найденов с нов пост
Лудогорец с подобен крах за пети път
Дневен хороскоп за 31 октомври, петък
Лесно предястие: Рулца с пушена сьомга
Признаци на токсичната връзка: как да я разпознаем и как да се справим
Има ли връзка между метаболизма и сексуалната активност?
3 мистични билки, които се използват в медицината и днес
Стартира кампанията „Цената на красотата“ срещу рисковете от нерегламентирани естетични процедури
Хроничният стрес и зачатието – как кортизолът променя овулацията и сперматогенезата?
Остави коментар