Социалните мрежи отдавна са определяни като вредни за нас, защото ни карат да се сравняваме с други хора, да имаме нереалистични очаквания към дадени ситуации, въвличат ни в спорове с непознати по теми, за които често не сме информирани достатъчно, и понякога са източник на незаслужени критики и обиди.
Но ако социалните ни мрежи ни показват повече от Дейвид Бекъм и неговото перфектно тяло, нищо няма да може да ни отдели от тях.
Бившият футболист, който през май ще навърши 50 години, доказа, че формата е вечна, само ако се грижиш правилно за нея. Бекъм стартира годината с нова кампания за Boss, която е много по-гореща от досегашните му. Той само загатна за това, което предстои, но и то бе достатъчно.
В сряда, 29 януари, Дейвид сподели снимка в своя профил в Instagram, на която е гол до кръста, лицето му не се вижда, но пък на преден план са изваяните му коремни плочки. Разбира се, фокусът е върху боксерките на футболиста, които са дело на Boss. Намеквайки че ще има повече информация за кампанията и надяваме се, повече снимки, Бекъм написа „9:30 PM GMT утре...“, което се равнява на 11:30 часа преди обед българско време.
Както се и очаква, феновете на Бекъм полудяха по снимката и изразиха възхищението си в коментарите под нея.
„Леле, мале, каква прекрасна гледка“, „Това определено е най-прекрасният момент в живота ми“, „Еха“, „Имам нужда от тези боксерки“ и много други се надпреварваха за най-добрия коментар. Той обаче, разбира се, бе дело на Виктория Бекъм, която не скри възхищението от съпруга си, за когото е омъжена вече две десетилетия.
Британската дизайнерка сподели същата снимка в своя профил в социалната мрежа, пишейки отдолу „Моят шеф“. (Boss – шеф).
Миналия май стана ясно, че Дейвид Бекъм е подписал многомилионна сделка с Boss, превръщайки се в един от дизайнерите на марката. Сътрудничеството е първо по рода си за германския лейбъл и ще отразява стила и естетиката на бившия английски футболист и марката. През следващите сезони партньорството ще включва капсулни колекции, проектирани и курирани от Бекъм, който ще участва в целия творчески процес.
Според официалното описание, собственикът на „Интер“ (Маями) ще се фокусира върху официално и ежедневно мъжко облекло засега. Първата колекция ще бъде за пролет-лято 2025, докато Бекъм ще се появи в кампаниите за есен/зима тази година.
„Дейвид Бекъм е истинска икона както в спорта, така и в модата. С неговия бизнес дух и страст за мода, той перфектно олицетворява ценностите на Boss. Нямаме търпение да видим първата му колекция като реалност и да работим в близост с него през следващите години“, каза изпълнителният директор Даниел Гридер.
Що се отнася до Дейвид и позирането му по бельо, то е за отделна кампания, създадена от Трей Леърд и заснета от известното дуо Мерт и Маркъс. Фотографите са направили както снимки, така и видеа на Бекъм, така че определено има какво да очакваме.
От първите кадри се вижда как бившият футболист спира с класическа спортна кола, облечен в костюм, и влиза в слабо осветен склад. Там той се съблича почти изцяло, оставяйки само по бельото си от Boss.
@boss A BOSS who needs no introduction @David Beckham #BeYourOwnBOSS ♬ original sound - BOSS
Филмът ще бъде показан в кината и стрийминг платформите, включително Amazon Prime, Netflix, Max, Paramount Plus и Sky TV. Снимките пък ще бъдат сложени на билбордове на места с висок трафик по целия свят, както и в магазините на Boss и други търговци на дребно, предлагащи дизайни на марката.
„Дейвид Бекъм е човек, познат по целия свят. Където и да отидеш – от Америка до Европа и Азия, при млади, стари, мъже и жени – всички знаят кой е той“, казва още Даниел Гридер.
Въпреки че бившият футболист не излиза от форма, той е поискал от Boss шест до осем седмици за подготовка. „Започна да тренира и снимките стартираха осем седмици по-късно. Той тренираше упорито, но също така ядеше по-малко. И някой от екипа му ми каза, че всички нямат търпение Дейвид да започне отново да се храни нормално, защото ставал раздразнителен. Когато приключихме, му донесохме пица“, спомня си Гридер.
Изпълнителният директор разкрива, че Бекъм не е искал бельо с ластик, върху който е изписано Boss по цялата му повърхност. Вместо това е предложил малко по-фин подход, като името на марката се появява само веднъж в центъра на боксерките.