IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Клаудия Шифър и Кейт Мос – звезди в последната кампания на Донатела Версаче

8 юли 2025 16 30

Дизайнерката остава посланик на модната къща, предавайки поста главен креативен директор на Дарио Витале

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Донатела Версаче се оттегли след близо 30 години начело на италианската модна къща

За последната си кампания сестрата на покойния Джани Версаче избра емблематични лица – Клаудия Шифър и Кейт Мос

Самата Донатела обяви в изявление до медиите, че кампанията е „изцяло за приятелство, лоялност и любов

След около три десетилетия начело на модна къща Versace, Донатела прави своя бенефис с уникална кампания с легендарни модни икони. Топмоделите Клаудия Шифър и Кейт Мос са лица на последното своеобразно шоу на Донатела начело на компанията.

Кампанията представя посланията на последната колекция на Донатела, тъй като тя се оттегли като главен креативен директор на марката и остава неин глобален посланик.

За своя моден бенефис Донатела се довери на някои от най-емблематичните лица на компанията. На 3 юли Versace представи фотосесията за последната си кампания с Донатела.

Сред емблематичните супермодели, които участват в кампанията, са Кейт Мос, Клаудия Шифър, Анок Яй, Кристен Макменами, Амбър Валета и други.

В прессъобщение 70-годишната Донатела заяви, че „енергията“ в кампанията е била „изключителна“.

„Всичко е за приятелство, лоялност и любов. Тези снимки бяха създадени, за да отпразнуват душата на жената Versace.

Нейната сила, нейния дух, нейното отношение и нейното сърце. Всяка колекция е история, а тази кампания е историята на Versace. Вдъхновяваща настоящето и предвиждаща бъдещето.“, каза още Донатела.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Versace (@versace)

Звезди като Наташа Поли, Саския де Брау, Лиу Уен, Мика Арганярас, Мила Ван Еетен и Жаки Хупър също участват в кампанията, заснета от дългогодишните сътрудници Мерт и Маркъс.

Според Versace, кампанията е „мощен диалог между есен/зима 2025 и рокли от архивни колекции – емблематични за Versace силуети, оформени от характерната за модната къща метална мрежа“.

„След 30 години работа с Донатела, нейната работа е свежа, енергична и красива. А резултатът винаги ме зашеметява. Донатела представя по невероятен начин Италия и това да бъдеш жена.

Тя знае как да извади най-доброто от мен. Донатела е сърцето на Версаче.“, написа Клаудия Шифър към своята снимка от рекламната кампания.

Донатела Версаче пое семейния бизнес след убийството на брат си Джани Версаче през 1997 г. и оттогава играе ключова роля в оформянето на идентичността на бранда в модерната епоха. Благодарение на нея компанията разшири глобалния си обхват, оставайки вярна на своята характерна смела, бляскава и ултраженствена естетика.

Дизайнерката съобщи новината за своето оттегляне от бизнеса в публикация в Instagram на 12 март, обявявайки, че Дарио Витале ще поеме поста главен креативен директор на марката от 1 април 2025 г.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Versace (@versace)

„Версаче е присъствие на блясък. Джани и Донатела създадоха свят, където рокендрол, лукс и секс се сблъскват.“, написа Кейт Мос като послание с автограф върху снимката за кампанията. 

Мос позира с леопардово бельо тип боди с дълбоко деколте и къдрички в долната част. Акценти във визията са черен кожен колан и кожени ръкавици.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Versace (@versace)

„Да подкрепям следващото поколение дизайнери винаги е било важно за мен. Развълнувана съм, че Дарио Витале ще се присъедини към нас и съм развълнувана да видя Versace през нови очи. Искам да благодаря на моя невероятен дизайнерски екип и на всички служители във Versace, с които имах привилегията да работя повече от три десетилетия.“, пише Донатела в изявлението.

За още новини от света на модата и звездите последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook

Автор - снимка
Автор на статията:
Донка Найденова

КоментариКоментари