Робърт де Ниро и Ал Пачино са главни действащи лица в новата кампания на Moncler, озаглавена „По-топли заедно“.
Кампанията включва няколко кратки филма и черно-бели снимки, които се фокусират върху 50-годишното приятелство на холивудските ветерани.
За рекламните материали Де Ниро и Пачино са облечени изцяло в дизайнерските дрехи на френската марка.
Робърт де Ниро и Ал Пачино може общо да имат три награди „Оскар“, но не победите в Холивуд обединяват двамата.
82-годишният Де Ниро и 85-годишният Пачино празнуват над 50-годишно приятелство в новата зимна кампания на Moncler, озаглавена „По-топли заедно“. Черно-бялата фотосесия, пусната на 15 октомври, включва ветераните на киното в емблематичните връхни дрехи на френската марка, докато разказват за ключовите аспекти на човешките взаимоотношения и връзките.
Снимките включват Пачино и Де Ниро един до друг, усмихнати до уши, докато седят около маса, облечени в луксозните якета на Moncler. Кампанията е заснета в Ню Йорк от фотографа Платон и включва също така късометражни филми, които обсъждат темите за приятелството и уважението, както и човешките взаимоотношения, истината и топлината.
За рекламата Де Ниро носи пухеното яке Moncler Maya 70 (2530 долара). Кампанията акцентира върху новото яке Bretagne есен/зима 2025 (2750 долара), което е късо, пухено и с качулка. Според прессъобщението, то е проектирано да осигурява топлина без тежест в обгръщащ тялото силует.
„Топлината никога не е олицетворявала външните условия. Винаги е била за това, което се случва вътре в нас“, казва Де Ниро във видеоклип от кампанията. Той допълва, че „Топлината идва от разходките и разговорите, от споделените дискусии“.
От своя страна, Пачино казва, че приятелства като неговото с Де Ниро, са „най-прекрасното нещо, което можеш да имаш. Приятели, хора, с които можеш да споделяш света. Помежду ви просто има взаимно доверие. И еднакво разбиране за живота“.
„Чрез своята история на приятелството, Ал Пачино и Робърт де Ниро олицетворяват всичко, което Moncler проповядва – обич, топлина и вярата, че всички сме по-добри и по-топли заедно“, казва изпълнителният директор на марката Ремо Руфини.
Кампанията е придружена и от нов кавър на песента на Бил Уидърс Lean on Me, записан от Тобе Нуигве и съпругата му Фат.
Мястото на действието е замислено да пресъздаде първата среща между Де Ниро и Пачино – актьорското студио „Стела Адлер“ в Ню Йорк. В един от съпътстващите филми актьорите преминават през слабо осветена сцена, осеяна със столове, за да седнат един срещу друг, прегръщайки се и дори държейки се за ръце на моменти.
Приятелството между ветераните на Холивуд всъщност датира много преди първия им съвместен филм „Кръстникът II“.
През 2019 година в интервю за промотирането на четвъртия им общ проект – „Ирландецът“, Пачино казва пред GQ, че връзката му с Де Ниро е много по-дълбока от просто колегиалност. „Когато сме заедно, се усеща едно доверие. Просто го има. Разбираме живота малко по-добре, когато сме заедно. И понякога просто се срещаме, за да се критикуваме. Говорим за различни неща“, казва Пачино.
Относно първото му мнение за дългогодишния му приятел, носителят на „Оскар“ добавя „Беше невероятно още от първия път. Когато го видях си помислих, че има страшна харизма. Не правеше нищо. Просто си вървеше. Той беше просто Боб, но можеше да усетиш толкова много от него“.
В кампанията за Moncler Пачино нарича Де Ниро своя „много добър приятел“, напомняйки на зрителите, че двамата са в бизнеса от доста дълго време.
„Опитваме се да създадем герои и истории, с които да се свържете и да се отъждествите. Нашето изкуство е да разказваме истории“, каза носителят на „Оскар“.