Когато израснеш в семейство на доказал се професионалист в дадена сфера, е почти сигурно че ще следваш неговите стъпки. Лекарите са потомци на лекари, адвокатите наследяват любовта към правото от родителите си, а модната походка е в кръвта на всяко дете, чиято майка някога е стъпвала на подиума или пред камерата. Доказателство за това са множеството млади модели в днешно време, потомци на известни фигури от модата през 90-те години.
Лила Мос е едно от тези деца, което напълно бяга от термина „непо бебе“, доказвайки че множеството ѝ модни успехи не са само плод на известната ѝ фамилия. Тя има и дарба.
Новият професионален ангажимент на дъщерята на Кейт Мос обединява модата и спорта в кампания на Puma и Madhappy. 22-годишната дама уверено следва стъпките на майка си, заставайки начело на кампанията и демонстрирайки невероятна фигура и усет за стил.
На част от снимките г-ца Мос привлича вниманието със стегнатия си корем, за който леко загатва, докато носи бял памучен топ. Той е комбиниран с неоновожълт суитшърт, преметнат през рамо, идеално допълващ късите панталонки в същия нюанс.
Малко по-късно Лила се преоблича в зелена спортна тениска с чифт бели шорти, показвайки изваяните си бедра.
На друга снимка пък моделът впечатлява в син плетен пуловер, докато позира на пода.
За финалната си визия Лила е облечена изцяло в бордо, носейки екип от горнище, топ и панталони.
Новата кампания излиза, след като дъщерята на Кейт Мос привлече вниманието заедно с други две звездни дами – Айрис Лоу (дъщерята на Джуд Лоу) и Стела Максуел. Трите поведоха британската група по време на дефилето на Victoria's Secret.
За събитието Лила се облече в сиво трико с дълъг ръкав, демонстрирайки дългокраката си фигура. Моделът добави височина с чифт яркорозови токчета и също така носеше чифт бели чорапи. Оставяйки русите си кичури да падат свободно по раменете ѝ, Лила завърши визията с тъмносива шапка и сребърен колан.
Снимка: Getty Images
Модното ревю на Victoria's Secret представи известни модели, наречени „ангели“, които демонстрират бельото на марката, често допълвайки го с бляскави крила.
Първоначално шоуто се провежда от 1995 до 2018 година. През 2019-а беше отменено, но се завърна четири години по-късно с нова визия и ново послание – всички тела са важни и фигурата не е определяща за самочувствието.
Лила е дъщеря на Кейт Мос и изпълнителния директор на Dazed Media Джеферсън Хак, с когото супермоделът е била във връзка в началото на 2000-те.
Г-ца Мос следва стъпките на майка си като модел и получава първата си работа на 15-годишна възраст в кампания на Marc Jacobs Beauty. Тя е само с година по-голяма от Кейт Мос, когато започва пътя си в модата.
Въпреки че майка ѝ е един от най-известните модели в бизнеса, Лила разкрива, че Кейт е искала да я разубеди да не тръгва по нейните стъпки.
„Майка ми винаги ме е отказвала от моделството. Тя винаги е казвала „Ако искаш да го правиш, можеш, но не бих го препоръчала“, споделя Лила.
Освен процъфтяващата ѝ кариера, любовният живот на младата дама също е в подем. От около две години тя излиза с 23-годишния Йони Хелбиц. Щастливата двойка предпочита да държи отношенията си извън светлината на прожекторите, но публикации от Йони в социалните мрежи показват, че двамата се наслаждават на времето си заедно.