След миналогодишната изненада, която „скроиха“ от модна къща Oscar de la Renta, и решиха дебютът на кадри от рекламна кампания да бъдат пуснати в Instagram, за есен-зима 2014, екипът отново избра социалната платформа.
Експеримент или не, кадрите напълно задоволяват и най-големите естети. Фееричните предложения се придържат към миналогодишните А-линейни силуети на дълги коктейлни рокли в ярки и наситени нюанси с богата орнаментика в бродерии.
Фотосесията е заснета в космополитна локация – Ню Йорк и е дело на фотографа Норман Жан Рой. Румънката Диана Молдован и германката Лариса Хофман демонстрират елегантната стилистика на Наташа Ройт.
Коктейлните рокли и панталоните със строга права кройка се задържат като основна линия и в тазгодишната колекция на модната къща.
Асиметрията, монохромните бизнес комбинации при костюмите от две части и завръщащите се като тенденция за есен-зима 2014 поло яки допълват едрата плетка, дантелата и масивните златни аксесоари.