Основната цветна палитра е решена в цветовете на вдъхновенията – морскосиньо, златни нюанси на беж и снежнобяло.
Анималистичните принтове обхващат леките палта като основен принт, а слънчевите очила развиват актуалната тенденция за форми „котешко око“, издължавайки още повече дължините.
Рекламната кампания на Giorgio Armani за пролет-лято 2015 е дело на шведския фотограф Солве Съндсбо, а кадрите са заснети в Лондон.
Можете да видите уменията му зад обектива и красотата на французойката Жозефин Ле Тоту в нашата галерия.














Георг Георгиев: Русия не демонстрира готовност за постигане на мир
Десетки шофьори олекнаха със солени глоби след масови проверки за алкохол и наркотици
Квантовата връзка излиза в Космоса: Европа изстрелва спътника Eagle-1
Извънземните светове могат сами да произвеждат своята вода
Фантастиката става реалност: „Кораб на поколенията“ ще помогне на хората да напуснат Земята
В Антарктида откриха „капсула на времето“ на 6 млн. години
Приключи ли фаталният период за ЦСКА?
Левски е платил голяма сума за новия си автобус
Голяма драма! Слаб Лудогорец се измъчи за Купата
Голяма промяна в ЦСКА: Кюстендилеца каза какво мисли
Лесно предястие: Рулца с пушена сьомга
Признаци на токсичната връзка: как да я разпознаем и как да се справим
Изберете дърво и вижте какво разкрива за вас
Има ли връзка между метаболизма и сексуалната активност?
3 мистични билки, които се използват в медицината и днес
Стартира кампанията „Цената на красотата“ срещу рисковете от нерегламентирани естетични процедури
Хроничният стрес и зачатието – как кортизолът променя овулацията и сперматогенезата?
Остави коментар