Нестандартният дух на Balmain и изобилието от известни лица, което виждаме всеки сезон, формират основните концепции на така наречената „армия“.
Креативният директор на модната къща, Оливие Рустейн, отново събира най-актуалните лица от модната индустрия, давайки им възможност да се забавляват така, както само те умеят.
Досега видяхме Адриана Лима, играеща видеоигри и любовното послание на Ким Кардашян и Канйе Уест.
Този път пъстри неонови светлини озаряват последните предложения на Balmain за пролет-лято 2015, а купонът в парти-бус е с домакини Лекси Болинг, Ана Еуерс и други.
Красавиците поставят началото на празненствата по случай дългите летни дни пред обектива на фотографа-легенда Стивън Клайн.
Подчертаващи женственото тяло рокли буквално светят в неоново-оранжево, зелено и синьо.
Актуалната тенденция в пъстри принтове е заменена от правилни геометрични форми, акцентиращи върху овални цепки и V-образни деколтета.
Класическото черно задава основата за ефекти върху материите – прозрачни елементи, мрежести форми и акцент върху високата талия с колан. Ресните плавно се спускат от горната част, внасяйки усещане за движение.
Специално място в рекламната кампания имат дръзките модели обувки, които впечатляват с цикламени полка точки върху синьо и смели разрези в основната част на платформата.
Всички кадри от парти рекламната кампания на Balmain можете да видите в нашата галерия.
Определено бихме посетили многоцветния автобус на забавленията на Оливие Рустейн.