Кейт Спейд е известна в модните среди като дизайнерката с едни от най-креативните и закачливи предложения в тази индустрия.
Представянето на изделия с високо качество и майсторска изработка винаги е придружено с висока доза настроение.
Концепция, която освен, че позволява на жените да разнообразяват своето ежедневие със смел и стилен акцент, дава и възможност за изразяване на индивидуалност чрез модата.
За пролет-лято 2015 Kate Spade представят една забавна рекламна кампания, в която си партнират моделът от Victoria's Secret, Карли Клос и 93-годишната модна икона Ирис Апфел.

Двете дами застават една до друга на фона на градски парк, облечени от глава до пети в предложенията на марката както за аксесоари, така и за дрехи.
Силуетите са издържани в дръзката концепция и демонстрират умело съчетание между райе, флорални принтове и наситени цветове.
Пролетното настроение е подсилено с многобройни букети с цветя и масивни бижута.
Можете да видите свежата кампания за пролет-лято 2015 на Kate Spade в нашата галерия.














Паркирането в София: По-скъпи синя и зелена зона седем дни в седмицата
Радев наложи вето върху закона за "Лукойл" и ДАНС
Мъж заплаши с пистолет и обра студент от Германия в центъра на София
Икономист: Ще има бюджетна криза - инвеститори си тръгват от България
Втора мощна слънчева експлозия за денонощие
Китай отложи завръщането на „Шънчжоу-20“ след сблъсък
Китай стартира първия в света ториев реактор
Всички резултата и класирания в НХЛ
Арсенал чупи рекорди, Артета грее от щастие
Ще има ли уволнение? Скандал в Берое, кметът на Стара Загора изригна мощно
Има ли кой да спре баварската машина?
Есенни маникюри с огнени цветове за късмет според фъншуй (+Снимки)
5 ферментирали храни за супер имунитет през цялата година
Протеинов тост с авокадо и бурата
Таро карта за 5 ноември, сряда
Йога при мигрена
Оток на ръцете или краката след операция
Риновируси и напреднала възраст – защо обикновената настинка не е безобидна след 65 години?
Какви методи за лечение на рака на стомаха предлага съвременната медицина?
Остави коментар