Кейт Спейд е известна в модните среди като дизайнерката с едни от най-креативните и закачливи предложения в тази индустрия.
Представянето на изделия с високо качество и майсторска изработка винаги е придружено с висока доза настроение.
Концепция, която освен, че позволява на жените да разнообразяват своето ежедневие със смел и стилен акцент, дава и възможност за изразяване на индивидуалност чрез модата.
За пролет-лято 2015 Kate Spade представят една забавна рекламна кампания, в която си партнират моделът от Victoria's Secret, Карли Клос и 93-годишната модна икона Ирис Апфел.

Двете дами застават една до друга на фона на градски парк, облечени от глава до пети в предложенията на марката както за аксесоари, така и за дрехи.
Силуетите са издържани в дръзката концепция и демонстрират умело съчетание между райе, флорални принтове и наситени цветове.
Пролетното настроение е подсилено с многобройни букети с цветя и масивни бижута.
Можете да видите свежата кампания за пролет-лято 2015 на Kate Spade в нашата галерия.














Борисов с подробности за разговора си с Джим О’Брайън
Българин е сред арестуваните с 3,3 тона кокаин за 250 млн. евро
James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Американски физик за възможността 3I/ATLAS да има извънземен произход
Втора мощна слънчева експлозия за денонощие
Китай отложи завръщането на „Шънчжоу-20“ след сблъсък
ВИДЕО: Ботев Враца - ЦСКА 1948
Бомба от "Бернабеу": Реал Мадрид продава Винисиус за 345 млн. евро
ВИДЕО: Берое - Локомотив София
Ливърпул го освирка мощно, но Джуд Белингам го защити
Спектакълът „В зеницата на самотата“ на Диана Досева ще бъде представен на Фестивала на авторския театър
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
Микроизневяра – какво представлява?
Поверия за Архангеловден
Какво е наследствена непоносимост към фруктоза?
Какви ползи ни носи райската ябълка?
Какво се случва с тялото и ума ни, когато се „отнасяме“ за кратко?
Йога при мигрена
Остави коментар