Футуристичният почерк на Карл Лагерфелд завзема сезон пролет-лято 2015 с новата кампания на Fendi.
Модната къща представя 20-годишната Линдзи Уиксън, известна със своето кукленско излъчване, която си партнира с Надя Бендер и Бинкс Уолтън в представянето на последните предложения.
Кадрите са заснети на фона на красивите пейзажи, които модерен пентхаус предоставя.
Женствените рокли с ефекти на пера, подчертаващите силуета блузи и майсторството на фината обработка с лазер характеризират силуетите.
Омбре ефектите, като една тенденция, за която определено си мислехме, че със сигурност е залязла от модния небосклон, бележи своето силно завръщане.
Преливането на контрастни цветове е заимствано като ефект върху плътни жилетки с цип. Специално място в кампанията е отредено на аксесоарите на Fendi – както предложения, които добре познаваме от минали сезони, така и съвсем нови модели.
Превърналите се в емблематични късмети за чанти отново присъстват върху аксесоарите, а мини вечерните клъчове „прилепват“ идеално на плътните устни на Линдзи.
Рекламната кампания на Fendi за пролет-лято 2015 е дело на креативния директор на модната къща, Карл Лагерфелд, а кадрите от нея можете да видите в нашата галерия.