Легендарната френска къща за сладки изделия, Laduree, обединява сили с италианската марка Emilio Pucci в създаването на едно истинско изкушение за ценители.
Хората, които могат да се похвалят с невероятен вкус, както за храна, така и за мода, могат да задоволят своя глад с новото предложение на лидерите в бранша.
След известните изделия в колаборация с Reed Krakoff, Lanvin и Christian Louboutin, от Laduree представят своите нови два дизайна на кутии с италианската модна къща Emilio Pucci.
Вдъхновението за пъстрия дизайн на лимитираната серия идва от символизирането на Dolce Vita и средиземноморските вкусове, които се получават при смесването на цитрусови и розови нотки.
Коралово - розовото и тюркоазеното са основните избрани цветове, които умело подчертават дръзкото брандиране в златно.
Лимитираната серия ще съдържа 50 бройки, разделени в два ценови класа - цената на първата кутия ще бъде 20 евро, а на втората - 30 евро.
Едната кутия ще бъде достъпна за продажба във всички магазини на Laduree, а втората, изработена от емблематичната коприна на Emilio Pucci, ще може да бъде намерена единствено в модните столици Париж, Лондон, Милано, Ню Йорк и Токио.
Красивите кутии, които ще събират общо по 8 от световноизвестните сладки, можете да видите в нашата галерия.
Дебютното лансиране на лимитираната серия е планувано за 25 февруари тази година.