Едно от нещата, с които се налага често да се справяме при пазаруването, е изникването на проблем след плащането и връщането на съответна стока.
Оказва се, че изпадаме в такива ситуации основно с най-любимите ни аксесоари – обувките. Независимо дали поръчката се извършва онлайн или директно от магазин, след повторното обуване се намира все по нещо, което да ни накара да съжаляваме горчиво за инвестицията.
Тъй като това си е наистина сериозен проблем, предлагаме лесното решение – да обърнете внимание на основните грешки, които допускаме при закупуване на обувки.
Ако припознаете някои от основните точки в своите навици за пазаруване, най-добре ги променете.
1. Размер
Най-голямата грешка е компромисът с номерацията. Ако една обувка ви стиска, не очаквайте след няколко обувания магически да стане от 37 на 38 номер. Кожата и другите материали се отпускат най-често там, където има някакво напрежение, но разликата е наистина минимална.
Ако попаднете в ситуация, в която наистина изпитвате любов от пръв поглед, но няма вашия номер, вземете един по-голям. В такъв случай винаги можете да сложите стелка, докато при по-малък размер нямате много опции.
2. Импулс
Да, подкрепяме твърдението, че пазаруването е една от най-ефективните терапии за лекуване на голяма част от емоционалните разочарования като несподелена любов, натоварен ден в работата и така нататък. Въпреки това, опитайте се да разграничите желанието просто да си купите нещо с това, дали даден модел наистина ви харесва.
3. Дискомфорт
Ако се е случило така, че вече сте купили обувките на мечтите си, но изпитвате дискомфорт и искате да ги върнете, преценете дали сте готови да опитате всичко. Има начини, с които да направите дадена обувка по-удобна, но предупреждаваме, че зависи от модела – не при всички има ефект.
Част от начините са да обуете обувките с мокри чорапи, да ги оставите във фризера или да използвате чукче.