Най-известните марки и модели стават вдъхновение за ироничен поглед над цялата индустрия, лансираща определени стандарти за красота.
Проектът е заснет от фотографа Даниел Швейцер и дори бе отделен като самостоятелна изложба в Париж.
Оригиналните кадри са част от последните кампании на модните къщи за пролет-лято 2015 и са съпоставени със съвсем същата стилистика, но просто с друго лице.
Резултатът наистина е изумителен. Колко ви трябва, за да станете супермодел?
Вижте модата като пародия в нашата галерия.














Времето в неделя: Слънчево с температури до 23 градуса
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
Дилема на "Герена": Левски не може да реши ключов ребус
Христо Янев ще успее в ЦСКА
Венци Стефанов с изненадващо изказване за ексцесиите в Пловдив
Арда - Левски
Възстановяване на самочувствието след раздяла – какво помага?
3 упражнения, с които да намалите мазнините около талията при перименопауза
Нумерологична прогноза за 2 ноември
Таро карта за 2 ноември, неделя
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар