Новият поглед продължава с рекламната кампания за пролет-лято 2015, в която вместо емблематичния за Фрида Джанини луксозен дух и пищност, виждаме нищо повече и нищо по-малко от минимализъм.
Съвсем естествените ситуации, като почивка върху диван, са пресъздадени с ненатрапващ се акцент върху новите предложения за сезона.
Новата посока води към ежедневни сцени от живота, които съвсем деликатно целят вниманието на истинските клиенти на Gucci – хората, които не са обвързани с модната индустрия като модели и дизайнери, а просто като потребители.
Независимо от всичко, едно е сигурно – започва една нова ера за модната къща, а символът за това е Алесандро Мишел.
Можете да видите всички кадри от рекламната кампания в нашата галерия.














На днешния празник зимата се събужда
Любовен хороскоп за зодиите в седмицата от 3 до 9 ноември
Навици след работа, които преобразяват тялото и ума
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
ЦСКА преследва четвърта поредна победа преди дербито с Левски
Арда - Левски
ЦСКА - Монтана
Барселона - Елче
3 упражнения, с които да намалите мазнините около талията при перименопауза
Нумерологична прогноза за 2 ноември
Таро карта за 2 ноември, неделя
Дневен хороскоп за 2 ноември, неделя
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар