Новият поглед продължава с рекламната кампания за пролет-лято 2015, в която вместо емблематичния за Фрида Джанини луксозен дух и пищност, виждаме нищо повече и нищо по-малко от минимализъм.
Съвсем естествените ситуации, като почивка върху диван, са пресъздадени с ненатрапващ се акцент върху новите предложения за сезона.
Новата посока води към ежедневни сцени от живота, които съвсем деликатно целят вниманието на истинските клиенти на Gucci – хората, които не са обвързани с модната индустрия като модели и дизайнери, а просто като потребители.
Независимо от всичко, едно е сигурно – започва една нова ера за модната къща, а символът за това е Алесандро Мишел.
Можете да видите всички кадри от рекламната кампания в нашата галерия.














Обедна прогноза
Дерматолозите отчетоха ръст на кожните заболявания
Запалиха семейни автомобили на инспектор от Главната инспекция по труда в Монтана
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
Ямал скъса със секси рапърка + СНИМКИ
Неймар се завърна, но Сантос не спечели
Джамал Мусиала скоро се завръща в игра?
Арда обяви кошмарна новина
Седмична нумерологична прогноза за 3 – 9 ноември
Любовен хороскоп за ноември
Възстановяване на самочувствието след раздяла – какво помага?
3 упражнения, с които да намалите мазнините около талията при перименопауза
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар