Не всеки ден имаме възможността да видим две от водещите модни къщи да обединят сили в името на една много по-благородна кауза.
Още при обявяването на новината, че Донатела Версаче е избрана за лице за Givenchy, желанието да видим крайния продукт беше голямо.
Във времена, в които конкуренцията между креативните директори на големите марки е меко казано безмилостна, Versace и Рикардо Тиши си подават взаимно ръка и резултатът е наистина добър.
Звездният отбор, представен в рекламната кампания за есен-зима 2015 година, далеч не спира с имената на заснетите модели.
Кадрите са дело на легендарното фотографско дуо Мерт Алас и Маркус Пигот, а стилистиката е не на кого да е, а на самата Карин Ройтфелд – бившият главен редактор на Vogue Париж.
„Вярвам в нарушаването на правилата. Рикардо Тиши е изключително талантлив и преди всичко, мой добър приятел. Ние сме семейство. Искам да се отърва от старата система, да работим заедно, да се подкрепяме и да направим модната индустрия истинска глобална общност“, сподели за своето ново начинание собственичката на Versace.
Първият кадър се появи изненадващо в личните профили на креативните директори в Instagram, а слуховете около съвместния проект се носеха от април.
Истината е, че подобно обединяване е изключително забележително, особено заради общата идея – всичко в името на модата.
Изкуството, стоящо в основата на индустрията, е много по-силно от каквито и да е продажби и това определено се вижда.
По отношение на предложенията, кампанията представя лесно разпознаваемите аксесоари на Givenchy, поставени върху лицето и контрастни в своята концепция силуети.
Визиите от официални рокли с блестящи инкрустации и кантове добиват завършен вид със строгите и прави кройки на панталони.
Мъжката мода също е издържана с идеята за противоположности – веднъж виждаме строги костюми от две части, при които прави впечатление играта със симетрията и дължините, и втори път изпъкват като че вдъхновени от митове и легенди визии с каре, принтове и кожени елеци.
Новата история на модата отвори своята първа глава чрез колаборацията между Givenchy и Донатела Версаче, а креативния проект можете да разгледате в нашата галерия.















Млад мъж нападна и ограби 65-годишна жена в София
Радев изправя Закона за електронните съобщения пред КС
Бедствено положение в Петрич и Сандански заради проливните дъждове (ВИДЕО)
Европа се връща към ядрената енергия: Планира инвестиции за 205 млрд. евро
НАСА потвърди подкрепата си за мисията ExoMars
Астероидът 2022 RD2 може да се сблъска със Земята в бъдеще
Как генетичният „хаос“ в нашата ДНК влияе върху стареенето
Урибе знае как да измъкне Берое от блатото
Сладко-кисела новина за Барса
Кошмара се събуди и за противниците на ЦСКА става страшно
Без Пулишич срещу Лацио
Как да си осигурим финансов резерв, без да ограничаваме живота си?
Какво да кажете на децата, ако ви предстои развод? Съветите на психолога
Тест: Какво ви носи декември?
5 модни тенденции, които ще са навсякъде тази зима
Хипнотерапия – какви ползи може да има?
Употреба на пробиотици при гинекологични заболявания
Стартира първата в България информационна кампания за връзката между ХИВ и Неходжкинов лимфом
Проф. Доброслав Кюркчиев: Най-трудни при имунологичната диагностика на ревматологични автоимунни заболявания са припокриващите синдроми
Остави коментар