Тематика, която със сигурност е всичко друго, но не и непозната както за нас, така и за Dolce & Gabbana. Разнообразието в кадрите е видно още на пръв поглед.
Модата къща се разграничава от най-често срещаното позициониране на портрети, представяйки широко разнообразие от супермодели и обикновени хора във всякакви възрасти, събрани на едно.
Сред непознатите лица виждаме любимите музи на дизайнерското дуо – Ашли Гуд, Моника Белучи и Тами Уилямс.
Класическите традиционни сицилиански рокли са декорирани с обемни флорални елементи или инкрустирани с блестящи детайли, а масивните аксесоари завършват буквално богатата стилистика.
Интересен е подходът, намекващ за сливане между генерациите и поколенията – културните особености и традициите срещат модерните технологии с портретни кадри, на които модели си правят селфита с аксесоари – бижута за мобилни телефони и масивни слушалки, комбинирани с... корони, разбира се.
Рекламната кампания сякаш крещи: „Viva la familia!”
Можете да видите как изглежда идилията на традиционното италианско семейство в нашата галерия.














Трагедия в Китай: Влак премаза 11 железопътни работници
Човечеството е открило 40 000 астероида
Озоновата дупка е значително по-малка – какво се случва?
Мисията ESCAPADE изпрати първите си снимки
Фиксиран е първият пряк сигнал от тъмната материя
Арне Слот мрънка и се оправдава след позорната загуба на Ливърпул
Христо Янев с големи промени в ЦСКА
Лудогорец - Селта
Рома - Мидтиланд
Шоколадовите сладки на Кортни Кокс
Таро карта за 27 ноември, четвъртък
Нумерологична прогноза за 27 ноември
Дневен хороскоп за 27 ноември, четвъртък
Хронична възпалителна демиелинизираща полиневропатия – симптоми, диагностика и лечение
Защо е важна еротиката в ежедневието?
Ново лечение със стволови клетки дава надежда за хора с макулна дегенерация
Безплатни прегледи за хора с висок риск от атеросклероза организира УМБАЛ Бургас
Остави коментар