Тематика, която със сигурност е всичко друго, но не и непозната както за нас, така и за Dolce & Gabbana. Разнообразието в кадрите е видно още на пръв поглед.
Модата къща се разграничава от най-често срещаното позициониране на портрети, представяйки широко разнообразие от супермодели и обикновени хора във всякакви възрасти, събрани на едно.
Сред непознатите лица виждаме любимите музи на дизайнерското дуо – Ашли Гуд, Моника Белучи и Тами Уилямс.
Класическите традиционни сицилиански рокли са декорирани с обемни флорални елементи или инкрустирани с блестящи детайли, а масивните аксесоари завършват буквално богатата стилистика.
Интересен е подходът, намекващ за сливане между генерациите и поколенията – културните особености и традициите срещат модерните технологии с портретни кадри, на които модели си правят селфита с аксесоари – бижута за мобилни телефони и масивни слушалки, комбинирани с... корони, разбира се.
Рекламната кампания сякаш крещи: „Viva la familia!”
Можете да видите как изглежда идилията на традиционното италианско семейство в нашата галерия.














Костадинов: Правителството да подава оставка, защото протестите стават национални
Астрономи на НАСА и УрФУ откриха хиляди екзопланети: Там може да има живот
Човечеството е открило 40 000 астероида
Озоновата дупка е значително по-малка – какво се случва?
Мисията ESCAPADE изпрати първите си снимки
Компани прие мъжки загубата, поздрави Арсенал
Всички резултати и класирания в НХЛ
Кой ще спре Арсенал? Артета смаза Байерн и мечтае за нещо голямо
Христо Янев с големи промени в ЦСКА
Шоколадовите сладки на Кортни Кокс
Таро карта за 27 ноември, четвъртък
Нумерологична прогноза за 27 ноември
Дневен хороскоп за 27 ноември, четвъртък
Възпалителни заболявания на бъбреците
Как да предпазим носа и гърлото през зимата?
Хронична възпалителна демиелинизираща полиневропатия – симптоми, диагностика и лечение
Защо е важна еротиката в ежедневието?
Остави коментар