Тематика, която със сигурност е всичко друго, но не и непозната както за нас, така и за Dolce & Gabbana. Разнообразието в кадрите е видно още на пръв поглед.
Модата къща се разграничава от най-често срещаното позициониране на портрети, представяйки широко разнообразие от супермодели и обикновени хора във всякакви възрасти, събрани на едно.
Сред непознатите лица виждаме любимите музи на дизайнерското дуо – Ашли Гуд, Моника Белучи и Тами Уилямс.
Класическите традиционни сицилиански рокли са декорирани с обемни флорални елементи или инкрустирани с блестящи детайли, а масивните аксесоари завършват буквално богатата стилистика.
Интересен е подходът, намекващ за сливане между генерациите и поколенията – културните особености и традициите срещат модерните технологии с портретни кадри, на които модели си правят селфита с аксесоари – бижута за мобилни телефони и масивни слушалки, комбинирани с... корони, разбира се.
Рекламната кампания сякаш крещи: „Viva la familia!”
Можете да видите как изглежда идилията на традиционното италианско семейство в нашата галерия.