Всички знаем играта „Музикални столчета“, в която група деца пеят дадена песен и в момента, в който припевът свърши, трябва да седнат на столчетата.
Проблемът е, че столовете са с един по-малко от броя на играещите и така някой отпада.
Подобна е надпреварата и в модната индустрия, но вместо деца, играят дизайнери, а столчетата са потребителите и тяхното внимание и положителна оценка.
Ставайки въпрос за игри, Никола Гескиер доказа, че именно той е най-правилният избор, който от Louis Vuitton можеха да направят за поста на креативен директор.
Вдъхновението за пролет-лято 2016 се изразява в комбинация между реалността и паралелната вселена на видеоигрите.
Ревюто започва с компютърен глас, който открива презентацията с думите: „Пътешествие до границите на дигиталната ера“.
И ни отведе там. Паралелната вселена разкрива смело комбиниране на герои във видеоигри с гости на нощен клуб.
Виждаме войни, роби и бойци, сякаш готови да се забавляват. Градският гардероб получи един нокаут и изцяло се преобрази с кожени ръкавици без пръсти на ръцете, поли от кожа, многобройни ципове, джобове и завръщане на шортите тип „бермуди“ и полите – балон.
Как точно изглеждат видеогероите на Louis Vuitton можете да видите в нашата галерия.