Всички оценяваме високо изделията на световноизвестните модни къщи. Аксесоарите и дрехите на големите марки се открояват с майсторска изработка, висококачествени материи и специално внимание и към най-малкия детайл.
С течение на времето порастваме и приоритетите ни се пренареждат – в следствие на това, със сигурност чантата на Prada от последната колекция не се нарежда на първо място в списъка ни с нужди.
Точно в тези моменти оценяваме доходите, които сами сме си изкарали, и започваме да посещаваме по-често големите и масови модни вериги в града.
С изненада откриваме, че те предлагат огромно разнообразие от кройки и интересни силуети, които лесно се комбинират.
Истината е, че голяма част от гардероба ни се състои от комерсиални марки и в това няма нищо лошо.
Представяме ви няколко причини, поради които имаме жизнена нужда от „бърза мода“.
Моментално можем да копираме любимата си звезда
Доста често световноизвестните личности предпочитат класическите кройки и цветни палитри, което е като благословия за нас и бюджета ни. Тези компоненти от гардероба ни се намират лесно из закачалките в големите вериги и със сигурност се вместват в доходите ни. По този начин не просто угаждаме на желанието си да приличаме на звезда, но и няма да е нужно да фотосинтезираме до следващата заплата.
Комбинирането на компоненти от „бърза мода“ и висша мода е лесно
Благодарение на мултифункционалността, голяма част от дрехите на световноизвестните дизайнери лесно се комбинират с по-евтини такива. В този смисъл на думата, няма нищо лошо да съчетаете топ и пола, които са в две различни класови граници. Важното е да изглеждате и да се чувствате добре.
Засищане на глада без разоряване
Когато става въпрос за купуване на класически кройки в многобройни цветове или принтове, със сигурност ще се почувствате по-добре ако инвестирате в различни модели на достъпна марка. Значително по-добре ще приемете трагедията, ако видите петно върху по-евтина дреха.
Дизайнерите печелят от колаборациите
Вече все по-често виждаме световноизвестни дизайнери, от ранга на Оливие Рустейн (креативен директор на Balmain), да създават съвместни колекции. Предимствата на подобни колаборации се крият основно във възможността на висококачествени компоненти да стигнат до по-широка публика. Надеждата на дизайнерите е, че по този начин ще увеличат притока на клиенти в своите бутици.
„Бързата мода“ променя начина, по който се обличаме
По-достъпните дрехи позволяват на потребителите да експериментират много повече със стила си, отколкото висшата мода. Причината е, че инвестицията в една чанта на модна къща, например, струва колкото 10 чанти, ако не и повече, на разпространена марка. Това позволява да купим повече на брой компоненти и да разнообразим гардероба си.