За пролет-лято 2016 със сигурност виждаме силната дама на Jimmy Choo, която притежава моден нюх и доказана социална позиция с изделията на марката.
Рекламната кампания ни отвежда в слънчев Лос Анджелис, Калифорния, а красотата на фееричните визии и аксесоари е заснета и достига до нас благодарение на професионалния обектив на Кас Бърд.
Позираща до басейн, моделът може да бъде видян с последните предложения на марката, сред които емблематичните модели „Halley“ на платформа и слънчевите очила „Vivy“.
„Исках новата кампания да илюстрира съвременните мъж и жена на Jimmy Choo. Те имат естествено излъчване, което идва от тяхното самочувствие и увереност. За женската кампания, кадрите улавят модерната жена – тя е уверена, с безгрижен подход към блясъка, който се излъчва от нейната самоувереност и недвусмислено лично чувство за стил.“, сподели креативният директор на марката Сандра Чой.
Кадрите от рекламната кампания можете да разгледате в нашата галерия.














Времето рязко ще се затопли: Циганското лято носи температури до 20°
Почина Иван Тенев
Депутатите избраха Костадин Ангелов за зам.-председател на НС
Кои органи на мъжете и жените страдат най-много в Космоса
Тихият свръхзвуков самолет X-59 на НАСА извърши първия си изпитателен полет
Музиката намалява риска от деменция с 39%
Ново радиоизображение показа Млечния път в неочаквани цветове
От Ботев Пловдив: Нека дербито бъде празник на футбола!
566 деца ще участват в най-старото състезание по плуване у нас "Замората"
Арсенал се падна с палача на Ливърпул на 1/4-финалите
Гостуване с вкус на домакинство чака Левски
3 чая за по-добър имунитет
Таро карта за 30 октомври, четвъртък
Дневен хороскоп за 30 октомври, четвъртък
Месечен хороскоп за ноември
Какво да очакваме на първата консултация през бременността?
Как се формира мозъчната аневризма и кои са механизмите на нейното разкъсване?
Помага ли спортът при хронична умора?
Съвременни неоперативни терапии при дискова херния
Остави коментар