За пролет-лято 2016 със сигурност виждаме силната дама на Jimmy Choo, която притежава моден нюх и доказана социална позиция с изделията на марката.
Рекламната кампания ни отвежда в слънчев Лос Анджелис, Калифорния, а красотата на фееричните визии и аксесоари е заснета и достига до нас благодарение на професионалния обектив на Кас Бърд.
Позираща до басейн, моделът може да бъде видян с последните предложения на марката, сред които емблематичните модели „Halley“ на платформа и слънчевите очила „Vivy“.
„Исках новата кампания да илюстрира съвременните мъж и жена на Jimmy Choo. Те имат естествено излъчване, което идва от тяхното самочувствие и увереност. За женската кампания, кадрите улавят модерната жена – тя е уверена, с безгрижен подход към блясъка, който се излъчва от нейната самоувереност и недвусмислено лично чувство за стил.“, сподели креативният директор на марката Сандра Чой.
Кадрите от рекламната кампания можете да разгледате в нашата галерия.














Българи на съд в Париж за вандализъм срещу мемориал на Холокоста
На днешния празник даваме храна на птиците за късмет
Тихият свръхзвуков самолет X-59 на НАСА извърши първия си изпитателен полет
Музиката намалява риска от деменция с 39%
Ново радиоизображение показа Млечния път в неочаквани цветове
Среща със Слънцето: Междузвездната комета 3I/ATLAS премина през перихелия си
Реал Мадрид ревна за обезщетение от УЕФА
Разклатеният Лудогорец ще играе за честта си днес
Черноморец Бургас - Лудогорец
Спортът по телевизията днес, 30 октомври
Таро карта за 30 октомври, четвъртък
Дневен хороскоп за 30 октомври, четвъртък
Месечен хороскоп за ноември
Бъди звездата на града с новата колекция NINE WEST!
Съвременни неоперативни терапии при дискова херния
Микроинсултът не е дребен инцидент – защо спешната реакция определя съдбата на мозъка?
Как да изберем зимна шапка? Стилово ръководство
Защо топлият душ намалява напрежението?
Остави коментар