Карл Лагерфелд винаги е бил иноватор в модната индустрия. Знаем умението му всеки сезон да създава сам своите паралелни вселени и да ги материализира под формата на екосистеми, куклени къщи, летища Chanel и други.
И тъй като креативността не познава граници, дизайнерът ръководи и своята едноименна марка – Karl Lagerfeld.
Интересно е да видим каква е визията на кайзер Карл за младите, особено пречупени през спортната естетика.
За пролет-лято 2016 марката представя на своята таргет група силуети, подходящи за бъдещето.
Рекламните лица са супермоделът Фрея Беха Ериксен и любимецът на Карл Лагерфелд – Батист Джабикони са облечени в игриви и забавни визии.
Част от компонентите за младежкия гардероб включват роботизирана версия на котката Шупет, „туширани“ с класически мото-якета и изтъркан деним.
Концептуалната линия се материализира най-ясно с комбинирането на класическо яке и кожена долна част със смел и ярък модел вечерен клъч.
Всички кадри на закачливата рекламна кампания можете да разгледате в нашата галерия.















Радев наложи вето върху закона за "Лукойл" и ДАНС
Мъж заплаши с пистолет и обра студент от Германия в центъра на София
Икономист: Ще има бюджетна криза - инвеститори си тръгват от България
Втора мощна слънчева експлозия за денонощие
Китай отложи завръщането на „Шънчжоу-20“ след сблъсък
Китай стартира първия в света ториев реактор
Всички резултата и класирания в НХЛ
Арсенал чупи рекорди, Артета грее от щастие
Ще има ли уволнение? Скандал в Берое, кметът на Стара Загора изригна мощно
Има ли кой да спре баварската машина?
Есенни маникюри с огнени цветове за късмет според фъншуй (+Снимки)
5 ферментирали храни за супер имунитет през цялата година
Протеинов тост с авокадо и бурата
Таро карта за 5 ноември, сряда
Йога при мигрена
Оток на ръцете или краката след операция
Риновируси и напреднала възраст – защо обикновената настинка не е безобидна след 65 години?
Какви методи за лечение на рака на стомаха предлага съвременната медицина?
Остави коментар