Карл Лагерфелд винаги е бил иноватор в модната индустрия. Знаем умението му всеки сезон да създава сам своите паралелни вселени и да ги материализира под формата на екосистеми, куклени къщи, летища Chanel и други.
И тъй като креативността не познава граници, дизайнерът ръководи и своята едноименна марка – Karl Lagerfeld.
Интересно е да видим каква е визията на кайзер Карл за младите, особено пречупени през спортната естетика.
За пролет-лято 2016 марката представя на своята таргет група силуети, подходящи за бъдещето.
Рекламните лица са супермоделът Фрея Беха Ериксен и любимецът на Карл Лагерфелд – Батист Джабикони са облечени в игриви и забавни визии.
Част от компонентите за младежкия гардероб включват роботизирана версия на котката Шупет, „туширани“ с класически мото-якета и изтъркан деним.
Концептуалната линия се материализира най-ясно с комбинирането на класическо яке и кожена долна част със смел и ярък модел вечерен клъч.
Всички кадри на закачливата рекламна кампания можете да разгледате в нашата галерия.















В Гърция ще конфискуват имущество за просрочени дългове
Китай стартира първия в света ториев реактор
Пакистански астронавт ще посети китайската орбитална станция „Тянгун“
Обсерваторията „Вера Рубин“ откри огромен звезден поток
В монголската пустиня издигат „марсиански“ лагер
Левски не го продаде за 3 млн. евро, а сега той иска бой по ЦСКА
Илиан Илиев пред историческо постижение за ЦСКА
Брюж - Барса
Защитата на Артилеристите с куп постижения след Прага
Протеинов тост с авокадо и бурата
Таро карта за 5 ноември, сряда
Дневен хороскоп за 5 ноември, сряда
Тест: Коя емоция управлява живота ви в момента?
Какви методи за лечение на рака на стомаха предлага съвременната медицина?
Нов нехормонален медикамент при менопауза одобри FDA
Памуклийка – древна билка от помощ при съвременни заболявания
Захарен диабет тип I при деца - хранене и инсулинолечение
Остави коментар