Примерът на „Перлата“ на модата е последван и от нейни колежки като Хелена Кристенсен, Жизел Бюндхен, Бар Рафаели, Роузи Хънтингтън-Уайтли и Хайди Клум, като някои от тях дори основаха техни си марки.
Последната е особено активна по своята марка бельо и очевидно се доверява сама на себе си, тъй като не само създава, но и рекламира моделите си.
Супермоделът се завръща с доза провокация за рекламната кампания за Heidi Klum Intimates пролет-лято 2016.
Сетовете от сутиени и бикини изобилстват от дантелени елементи и разнообразна цветна палитра, съставена от класическо черно, пастелно розово и ангелско бяло.
Предложенията обхващат широка гама от ежедневни компоненти до комплекти спално бельо.
Кадрите от рекламната кампания на Хайди Клум за нейната си марка можете да видите в нашата галерия.















Вселената има специален дар за 4 зодии на 30 октомври
Бърнаутът достига рекордни нива в света през 2025 г.
Планетата е в опасност: Микропластмасата в океаните няма да изчезне и след 100 години
Три сока за баланс на кръвната захар
Музиката намалява риска от деменция с 39%
Ново радиоизображение показа Млечния път в неочаквани цветове
Среща със Слънцето: Междузвездната комета 3I/ATLAS премина през перихелия си
Минало и извънземни: Какво крият дълбоките води под леда на Антарктида
Спортът по телевизията днес, 30 октомври
Мачовете по телевизията днес, 30 октомври
Олимпиакос не успя да си отмъсти на Монако
Рома продължава да е лидер с Наполи
Дневен хороскоп за 30 октомври, четвъртък
Месечен хороскоп за ноември
Бъди звездата на града с новата колекция NINE WEST!
Женски хороскоп за ноември
Микроинсултът не е дребен инцидент – защо спешната реакция определя съдбата на мозъка?
Как да изберем зимна шапка? Стилово ръководство
Защо топлият душ намалява напрежението?
Какво е синдром на Кушинг?
Остави коментар