Примерът на „Перлата“ на модата е последван и от нейни колежки като Хелена Кристенсен, Жизел Бюндхен, Бар Рафаели, Роузи Хънтингтън-Уайтли и Хайди Клум, като някои от тях дори основаха техни си марки.
Последната е особено активна по своята марка бельо и очевидно се доверява сама на себе си, тъй като не само създава, но и рекламира моделите си.
Супермоделът се завръща с доза провокация за рекламната кампания за Heidi Klum Intimates пролет-лято 2016.
Сетовете от сутиени и бикини изобилстват от дантелени елементи и разнообразна цветна палитра, съставена от класическо черно, пастелно розово и ангелско бяло.
Предложенията обхващат широка гама от ежедневни компоненти до комплекти спално бельо.
Кадрите от рекламната кампания на Хайди Клум за нейната си марка можете да видите в нашата галерия.