Кадрите представят концепцията за така нареченото „момичешко време“, в което модели се забавляват и си правят селфита. Разбира се, всичко това се случва в характерните флорални елементи и масивни аксесоари.
Тенденциите на Dolce & Gabbana за слънчевите очила завършват проекта – рамките са с обсипани блестящи инкрустации, масивни цветя и комбинации от различни нюанси на цветната палитра. Кръглите форми със сигурност доминират, а котешката издължена рамка е в значително по-уголемени размери.
Диоптричните рамки се характеризират с цветни акценти в яркочервено само в горната част.
Доменико Долче и Стефано Габана не подминават и мъжете, които искат да бъдат в крак с последните новости от модния подиум. За тях модната къща е подготвила класически авиаторски очила, цветни рамки и преливащи нюанси.
Всички кадри от рекламната кампания на Dolce & Gabbana за пролет-лято 2016 можете да разгледате в нашата галерия.















Ръст на цените на плодове и зеленчуци - домати и краставици поскъпнаха с над 17%
Юзеир нокаутира Карим Мабрук в първия рунд на SENSHI 29, Едуард Алексанян с впечатляващ дебют при най-тежките
Почистването на орбитални отломки може да се превърне в печеливш бизнес
Съоснователят на Neuralink стартира проект, който може да промени човешката еволюция
Роботът Optimus е усвоил бягането, движейки се почти като човек
Открита е уязвимост в механизма за възстановяване на ДНК на раковите клетки
Лука Дончич стана баща за втори път, отново на момиче
И Радо Янков отпадна на осминафиналите в Милин
Тръмп и Селби в класика на финала в Йорк
Наполи - Ювентус
Седмична нумерологична прогноза за 8 – 14 декември
20 цитата на Габор Мате, с които да опознаем себе си
8 златни правила за плосък корем
Защо продължаваме да избираме сходен тип партньори в любовта
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Остави коментар
nagninodale
( преди 9 години )