Алберта Ферети е родена през 1950 година и е известна като кралицата без корона на италианската модна индустрия и всичко това е преди да стане световноизвестна дизайнерка.
Всичко започва, когато отваря собствения си бутик, Jolly, през 1968 година на едва 18-годишна възраст, успоредно с нейните конкуренти – магнатите Джани Версаче и Джорджо Армани.
С изкуството да шие в нейните гени, Ферети скоро се превръща в сила, с която се съобразява цялата модна индустрия.
Нейните изящни рокли, превръщащи всички жени в богини, са направени с деликатни платове като шифон и сложен дизайн. Именно тези неща водят до огромното внимание върху таланта на дизайнерката. Работата ѝ е забелязана от агент, който я мотивира да започне собствена линия от облекла.
1974 година е времето, в което звездата на Ферети изгрява на модния небосклон – дизайнерката създава първата си линия под собственото си име, която всички възхваляват.

Скоро Алберта Ферети се нарежда сред най-известните и властни дизайнери, а не дълго след това, през 1980 година, става собственик на компания – „Aeffe“. Големият старт е споделен в партньорство с нейния брат – Масимо Ферети.
С днешна дата „Aeffe“ вече беляза модната индустрия с производството и дистрибуцията на проекти за известни модни къщи като Moschino, Pollini и Jean Paul Gaultier.
През 1989 година Ферети става първата жена член – учредител на италианска банка, наречена „Cassa di Risparmio di Rimini“, което е и още една добавка към иначе богатото портфолио.

И това не е всичко. Тя е обявена за най-добра жена сред предприемачите в Емилия – Романя.
През есента на 1996 година Алберта Ферети решава да разшири бизнеса си и отваря шоурум в Ню Йорк.
През септември, Алберта Ферети застава на корицата на Vanity Fair, а на следващия месец се издава книга от Самуел Маца, разкриваща детайли от работата на дизайнерката през годините.
Пролетта на 1999 година разширява хоризонтите на Алберта Ферети – тя се насочва към масата от средната класа със специална колекция в по-нисък ценови диапазон, наречена „Alberta Ferretti Tech“. Един бизнес ход, който в последствие се оказва много добър.

Години по-късно, през 2007, Ферети експериментира с колекции детска мода и представя собствена линия с предложения за малки момиченца в Pitti Bimbo.
Следващата година, след десетилетия стойностни постижения в модната индустрия, тя получава възможност да застане като почетно жури на известното предаване „Project Runway“ и отваря бутик в Лос Анджелис. През 2009 дизайнерката дебютира собствен аромат, одобрен от супермодела Клаудия Шифър.

Съвсем наскоро, през 2010 година, Ферети дебютира и с колекция сватбени рокли, наречена Alberta Ferretti Forever.
Изборът на дизайнерката да залага на женствени, уникални и нежни материи, сръчно направени драперии и използване на бижута и инкрустации я прави толкова уникална.
Някои от най-известните звезди, почитателки на Алберта Ферети, са Мерил Стрийп, Сандра Бълок, Скарлет Йохансон, Ума Търман, Ема Уотсън и Даян Крюгер.















Майка и тригодишното ѝ дете пострадаха в катастрофа край Смолян
Филмът "Великани", който помага за купуване на апаратура за болници
Магнитни бури през ноември: Кога да очакваме смущения
Жена загина в катастрофа между кола и камион във Великотърновско
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
Всеки има силата да бъде будител: Децата от ФК Национал с призив за празника
Гьоко Хаджиевски: Просто нямахме ден
Атанас Атанасов: Бяхме хегемон на терена
Весела Лечева: Трета инстанция потвърди решенията на Общото събрание на БОК
С какво родените през ноември са толкова интересни?
Любовен хороскоп за 3 – 9 ноември
Дневен хороскоп за 1 ноември, събота
Протеинови палачинки с извара
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар