Факт е, че някои от колаборациите са повече от сполучливи и дават възможност на потребителите да комбинират любима марка с любима звезда, като по този начин не просто остават верни на даден бранд, но и умело имплементират част от вкуса на някои от идолите в личния си стил.
Днес разкриваме пред вас дългоочакваната колаборация между Риана и Puma – колекцията „Fenty“.
Самата певица представи дебютно своите предложения, които се характеризират като комбинация между улична мода и женствени линии.
Рекламната кампания, придружаваща колекцията, е заснета от световноизвестния фотограф Уили Вандерпер.
„Тази колекция не е само представяне на това, коя съм аз и как се обличам, но освен това открива нови граници за това, което исках да създам с Puma. Исках да отведа марката в друга посока с нещо непредсказуемо и неочаквано. Това е японска улична култура с натрапчива нотка. Играх с текстурите и силуетите, а всички тъкани са луксозни. Изтълкувах традиционното по моя си начин.“, сподели за колекцията Риана.
Как се справи певицата като дизайнерка – можете да видите в нашата галерия цялата колекция и рекламната кампания към нея.















Забраните на църковния празник на 15 декември
Част от амазонската тропическа гора вече е частна собственост
На повърхността на луната на Юпитер – Европа, е забелязан гигантски черен „паяк“
Лунната почва може да съдържа следи от земната атмосфера
Антитела, проектирани от изкуствен интелект, ще бъдат тествани на хора
Септември - Лудогорец
Ман Юнайтед - Борнемут
Анна Седокова
Лошо за Арсенал, Ман Сити отново ще мачка
Празнична печена пуйка със сос грейви
Нумерологична прогноза за 15 декември
Дневен хороскоп за 15 декември, понеделник
Седмичен хороскоп за 15 – 21 декември
Оценка на бъбречната функция – eGFR, креатинин и цистатин C
Чрез микропластмасата се разпространяват опасни бактерии
Клиника по неврохирургия в УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ отпразнува своята 20-годишнина
Защо се будим малко преди алармата?
Остави коментар