Техният иноваторски път продължава за есен-зима 2016 със специална кампания. Вдъхновени от филмовия фестивал в Кан и събитията около него, кадрите разкриват своеобразното пътуване на Barneys до Франция и проследяват един ексцентричен и много моден уикенд.
Лили Макменами и супермоделът Ева Херцигова се присъединяват към това приключение като специални рекламни лица.
Основният фокус е насочен към открояващите се дизайнерски решения, а акцентът пада върху разнообразие от еклектични стилни визии.
Разнообразието е поднесено под формата на строги линии на костюми и задължителни за сезона рокли, а Marc Jacobs, Comme des Garcons и Haider Ackermann са едва част от модните къщи, участващи в проекта.
Разгледайте проекта в нашата галерия, защото определено си заслужава.