Техният иноваторски път продължава за есен-зима 2016 със специална кампания. Вдъхновени от филмовия фестивал в Кан и събитията около него, кадрите разкриват своеобразното пътуване на Barneys до Франция и проследяват един ексцентричен и много моден уикенд.
Лили Макменами и супермоделът Ева Херцигова се присъединяват към това приключение като специални рекламни лица.
Основният фокус е насочен към открояващите се дизайнерски решения, а акцентът пада върху разнообразие от еклектични стилни визии.
Разнообразието е поднесено под формата на строги линии на костюми и задължителни за сезона рокли, а Marc Jacobs, Comme des Garcons и Haider Ackermann са едва част от модните къщи, участващи в проекта.
Разгледайте проекта в нашата галерия, защото определено си заслужава.















Защо жените са по-интелигентни от мъжете (ВИДЕО)
Пари и късмет за 6 китайски зодии на 3 ноември
Сигнал за пукнатини по сграда в "Слатина" заради строителството на метрото
Румен Радев: Египет е значим партньор за България и ЕС
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
Лудогорец ще се засили, Левски трябва да увеличи аванса си
Левски - Лудогорец на финал: Ето кога е големият мач
Левски ликува: Веласкес е пред рекорд
Странно но: Мачовете срещу Левски са най-лесни
Любовен хороскоп за ноември
Възстановяване на самочувствието след раздяла – какво помага?
3 упражнения, с които да намалите мазнините около талията при перименопауза
Нумерологична прогноза за 2 ноември
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар
...
( преди 9 години )