Обикновено модната индустрия използва своята власт, за да лансира гръмки и доста смислени послания.
За пролет-лято 2017, рекламната кампания на Alberta Ferretti залага на акцента върху най-важното – индивидуалността.
За целта, марката използва пет от най-популярните супермодели, които застават пред професионалния обектив на фотографа Стивън Мейзъл.
На отделните портрети виждаме Ирина Шейк, Каролин Мърфи, Ракел Цимерман, Джулия Нобис и Витория Черети в определено динамични пози.
Материализиращи различните индивидуалности, кадрите представят както ретро вдъхновение от 50-те в бяло и черно, така и футуристични ярки светлини.
Разбира се, тематично, основният акцент се задържа успешно върху романтичните дизайнерски решения, превърнали се в тематични за модната къща.
Портретите на супермоделите и техните индивидуалности, изразени с похвати на фотографията, можете да разгледате в нашата галерия.















Готов ли е българският бизнес за Мишлен ресторанти
Късмет в изобилие за 4 зодии на 2 ноември
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
Славия излъга Септември в столичното дерби на кръга
Известна личност показа нов екип на Левски + ВИДЕО
Победният рейд продължава! Арсенал не сбърка и дръпна на върха
ВИДЕО: Вижте как уцелиха Наумов с бутилка
Дневен хороскоп за 2 ноември, неделя
Седмична таро прогноза за 3 – 9 ноември
С какво родените през ноември са толкова интересни?
Любовен хороскоп за 3 – 9 ноември
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар