Обикновено модната индустрия използва своята власт, за да лансира гръмки и доста смислени послания.
За пролет-лято 2017, рекламната кампания на Alberta Ferretti залага на акцента върху най-важното – индивидуалността.
За целта, марката използва пет от най-популярните супермодели, които застават пред професионалния обектив на фотографа Стивън Мейзъл.
На отделните портрети виждаме Ирина Шейк, Каролин Мърфи, Ракел Цимерман, Джулия Нобис и Витория Черети в определено динамични пози.
Материализиращи различните индивидуалности, кадрите представят както ретро вдъхновение от 50-те в бяло и черно, така и футуристични ярки светлини.
Разбира се, тематично, основният акцент се задържа успешно върху романтичните дизайнерски решения, превърнали се в тематични за модната къща.
Портретите на супермоделите и техните индивидуалности, изразени с похвати на фотографията, можете да разгледате в нашата галерия.