Красавицата обаче среща по-младото си копие в лицето на Джоан Смолс, а тя определено не се забравя лесно.
Едно от лицата на новото поколение застава като рекламно лице за Michael Kors в рекламната им кампания за пролет-лято 2017.
Модната къща, известна с концепцията си за задължителен лукс по всяко време, открива търсения образ на жената, съчетаваща в себе си сила и женственост, в лицето на Джоан Смолс.
Именно това е и концепцията на колекцията за сезона, характеризираща се с много силно ретро вдъхновение от флорални принтове, които добиват завършения си цялостен вид с аксесоари като бели чанти и колани.
Красавицата от Пуерто Рико позира пред професионалния обектив на Марио Тестино в бял интериор на кола.
Сексапилните кадри можете да разгледате в нашата галерия.















Радев: България и Република Корея могат да си сътрудничат в е-управлението, AI, сигурността
Hungry Hippo: Rocket Lab тества ракета Neutron (снимки)
Китай пуска най-големия в света суперкомпютър с изкуствен интелект
Открит е енергиен източник, който може да захранва цялата планета
Физици за първи път откриха рядка ядрена реакция, включваща слънчево неутрино
Веласкес: Бяхме длъжни да вземем този мач
НА ЖИВО: Лудогорец - ПАОК 0:0
Левски разнебити "тигрите" от Бистрица и е на 1/4-финал за Купата
Левски - Витоша Бистрица 3:0
Традиционна капама за Коледа
Дневен хороскоп за 12 декември, петък
Изключително начало на 2026 за 4 зодии
Съветите на Петър Дънов при високо кръвно налягане
Как стресът влияе на качеството на съня и как да го намалим преди лягане?
Функцията на сълзите и различават ли се те при тъга и щастие
На какво се дължат нарушенията в пубертета?
Луличка – източник на алкалоиди, използва се като жлъчегонно и стомашни неразположения
Остави коментар