Красавицата обаче среща по-младото си копие в лицето на Джоан Смолс, а тя определено не се забравя лесно.
Едно от лицата на новото поколение застава като рекламно лице за Michael Kors в рекламната им кампания за пролет-лято 2017.
Модната къща, известна с концепцията си за задължителен лукс по всяко време, открива търсения образ на жената, съчетаваща в себе си сила и женственост, в лицето на Джоан Смолс.
Именно това е и концепцията на колекцията за сезона, характеризираща се с много силно ретро вдъхновение от флорални принтове, които добиват завършения си цялостен вид с аксесоари като бели чанти и колани.
Красавицата от Пуерто Рико позира пред професионалния обектив на Марио Тестино в бял интериор на кола.
Сексапилните кадри можете да разгледате в нашата галерия.















Коледната магия завладя столицата с празнични базари (ВИДЕО)
БЛС: Без бюджет не може да бъде подписан нов национален рамков договор
Обедна прогноза
Престрелки на политическата сцена: "Парламентът е изчерпан и делегитимиран"
Лунната почва може да съдържа следи от земната атмосфера
Антитела, проектирани от изкуствен интелект, ще бъдат тествани на хора
Признаци за бъдеща катастрофа в Антарктида
Разкриха влиянието на Марс върху климата на Земята
Германка спря преродената Линдзи Вон в Санкт Мориц
За трета поредна година: Синер е любимец на феновете
ЦСКА ще мачка Локо с помощта на Мохамед
Босът на Локо вижда равни шансове срещу ЦСКА
Любовен хороскоп за 15 – 21 декември
Как да изберем рокля според типа фигура
TASH SULTANA – за първи път в България на 11 август 2026
Вкусни питки за Бъдни вечер
Чрез микропластмасата се разпространяват опасни бактерии
Клиника по неврохирургия в УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ отпразнува своята 20-годишнина
Защо се будим малко преди алармата?
Наследствена ли е шизофренията?
Остави коментар