Красавицата обаче среща по-младото си копие в лицето на Джоан Смолс, а тя определено не се забравя лесно.
Едно от лицата на новото поколение застава като рекламно лице за Michael Kors в рекламната им кампания за пролет-лято 2017.
Модната къща, известна с концепцията си за задължителен лукс по всяко време, открива търсения образ на жената, съчетаваща в себе си сила и женственост, в лицето на Джоан Смолс.
Именно това е и концепцията на колекцията за сезона, характеризираща се с много силно ретро вдъхновение от флорални принтове, които добиват завършения си цялостен вид с аксесоари като бели чанти и колани.
Красавицата от Пуерто Рико позира пред професионалния обектив на Марио Тестино в бял интериор на кола.
Сексапилните кадри можете да разгледате в нашата галерия.















Успехи за четири зодии на 26 октомври
Рецепта за яйца със спанак по турски
РЗИ-Бургас: Водата в Елените още не е годна за пиене
Хороскоп за ноември: Големи разкрития и трансформации
Определиха химичния състав на кометата Понс – Брукс
Учените съставиха най-големия в историята каталог на галактическите купове
Русия ще достави на Луната първите елементи за лунна станция до 2034 г.
„Най-евтиният в света“ хуманоиден робот струва само 1370 долара (видео)
Ландо се справи с Ферари за полпозицията в Мексико
Брентфорд задълбочи кризата в Ливърпул
Еуфория в ЦСКА! Огромна радост за Янев за Вечното дерби с Левски
Босът на ЦСКА 1948 посочи 101-ия сливенски войвода
Дневен хороскоп за 26 октомври, неделя
Седмична таро прогноза за 27 октомври – 2 ноември
6 рецепти за апетитни кюфтенца
Любовен хороскоп за 27 октомври – 2 ноември
Болест на котешкото одраскване
XII национален конгрес по интервенционална кардиология – научни достижения, иновации и обмен на опит с терапевтична работа на живо
ИСУЛ обявява безплатни прегледи за рак на простатата през ноември
Пирогов провежда още един курс по първа долекарска помощ при инциденти с възрастни
Остави коментар