За какво можем да използваме плодовете, освен за хапване? За артистични проекти, разбира се. Именно на тази интерпретация залагат от Loewe с новата серия рекламни кадри за пролет-лято 2018.
Портретите са с участието на италианския модел Витория Черети, която в близък план позира с различни плодове в устата си. Модерната интерпретация дава нов поглед над концепцията за преплитане на действителни предмети и превръщането им в изкуство.
Нито буквални, нито символични, кадрите представят разнообразие от плодове като манго, пъпеш, нар и други.
Кадрите са дело на легендарния фотограф Стивън Майзел.
Гримът, тематично, е съобразен с цветовете на плодовете и създава истински синхрон и сливане между красивите визии и модата.
Всички кадри с плодовата кампания можете да разгледате в нашата галерия.














Почитаме Свети Йоан Милостиви – ден на прошка и добри дела
Времето в сряда: Облаци, дъжд и температури до 17 градуса
Хороскоп за 12 ноември: Финансови успехи за едни зодии, изненади за други
Пет билки за силна имунна система
Археолози създадоха наръчник за колонизиране на други планети
Кой е създал мистериозните 5200 дупки в Андите в Перу
Наблюдаваме пика на метеорния поток Северни Тауриди
Изстрелват New Glenn на Blue Origin на 12 ноември
Голяма радост в Барселона
Фриц изпуснал да тресне Алкарас на "куц крак"
Мачовете и спортът по телевизията, днес 12 ноември
Уволниха човека, трансферирал Лука Дончич в ЛА Лейкърс
Коя е подправката, която се грижи за сърцето и метаболизма през зимата?
Нумерологична прогноза за 12 ноември
Таро карта за 12 ноември, сряда
Дневен хороскоп за 12 ноември, сряда
Кога се прилага химиотерапия и лъчетерапия при рак на стомаха?
Д-р Ангел Радев: Бъдещето на медицината е в интелигентната персонализирана грижа и превенция
Храненето при болестта на Бехтерев
Националната кардиологична болница стартира безплатни прегледи на онкопациенти
Остави коментар