За какво можем да използваме плодовете, освен за хапване? За артистични проекти, разбира се. Именно на тази интерпретация залагат от Loewe с новата серия рекламни кадри за пролет-лято 2018.
Портретите са с участието на италианския модел Витория Черети, която в близък план позира с различни плодове в устата си. Модерната интерпретация дава нов поглед над концепцията за преплитане на действителни предмети и превръщането им в изкуство.
Нито буквални, нито символични, кадрите представят разнообразие от плодове като манго, пъпеш, нар и други.
Кадрите са дело на легендарния фотограф Стивън Майзел.
Гримът, тематично, е съобразен с цветовете на плодовете и създава истински синхрон и сливане между красивите визии и модата.
Всички кадри с плодовата кампания можете да разгледате в нашата галерия.














Финансови успехи за три зодии до края на ноември
БАН: Удари ни екстремно силна магнитна буря
Археолози създадоха наръчник за колонизиране на други планети
Кой е създал мистериозните 5200 дупки в Андите в Перу
Наблюдаваме пика на метеорния поток Северни Тауриди
Изстрелват New Glenn на Blue Origin на 12 ноември
Попето заряза Арда и отпраши към Испания
Турци душат около бек на Локо Пловдив
ЦСКА зачерква колумбиец с дебелия флумастер
Светлина в тунела! Лудогорец уреди национален селекционер
6 напитки срещу подпухване и излишни течности
Есенни съвети за по-добро здраве: три ключови фактора
Коя е подправката, която се грижи за сърцето и метаболизма през зимата?
Нумерологична прогноза за 12 ноември
Нарушения, свързани с уринирането
Защо понякога копнеем за солено, сладко или кисело?
Кога се прилага химиотерапия и лъчетерапия при рак на стомаха?
Д-р Ангел Радев: Бъдещето на медицината е в интелигентната персонализирана грижа и превенция
Остави коментар