За какво можем да използваме плодовете, освен за хапване? За артистични проекти, разбира се. Именно на тази интерпретация залагат от Loewe с новата серия рекламни кадри за пролет-лято 2018.
Портретите са с участието на италианския модел Витория Черети, която в близък план позира с различни плодове в устата си. Модерната интерпретация дава нов поглед над концепцията за преплитане на действителни предмети и превръщането им в изкуство.
Нито буквални, нито символични, кадрите представят разнообразие от плодове като манго, пъпеш, нар и други.
Кадрите са дело на легендарния фотограф Стивън Майзел.
Гримът, тематично, е съобразен с цветовете на плодовете и създава истински синхрон и сливане между красивите визии и модата.
Всички кадри с плодовата кампания можете да разгледате в нашата галерия.














Особеният управител на "Лукойл" би нарушил основни права, но има ли избор България
Вучич: Европа се готви за все по-вероятна война с Русия
България има бензин за 6 месеца, дизел за 4 месеца
Учените обясниха „невъзможното“ сливане на две черни дупки
Археолози създадоха наръчник за колонизиране на други планети
Кой е създал мистериозните 5200 дупки в Андите в Перу
Наблюдаваме пика на метеорния поток Северни Тауриди
Как VAR съсипа дербито между Левски и ЦСКА
Гонзо ще жертва Кирил Котев, за да си запази заплатката
Карлос Насар - новият звезден шампион на Бахрейн!
Светлина в тунела! Лудогорец уреди национален селекционер
Биотин – витаминът за красота отвътре
От детството до любовта: защо обичаме така, както сме били обичани
6 напитки срещу подпухване и излишни течности
Есенни съвети за по-добро здраве: три ключови фактора
Неутрофили – функции и нормални стойности
Проф. Бранимир Спасов: При съвременно лечение на полицитемия вера продължителността на живота може да се удължи значително
Защо понякога копнеем за солено, сладко или кисело?
Кога се прилага химиотерапия и лъчетерапия при рак на стомаха?
Остави коментар